26 maaliskuuta 2011

Musiikista puheenollen

En ole kuunnellut musiikkia kolmeen vuoteen. En sillä tavalla, miten joskus kuuntelin. Ennen mulla soi joka päivä 24/7 jokin taustalla tein mitä tahansa. Nykyään ei ole ENÄÄ  "omaa tilaa" taikka aikaa popitella. Yksiössä on vaikea laittaa volat täysille ja keikkua kaukosäädin huulilla kun toinen istuu viereisellä sohvalla. Kuulokkeet korvissa se ei ole sama asia. Ennen oli myös aikaa etsiä ja löytää uusia artisteja. Tässä kuitenkin nämä pölyttyneet ultimate lempparit vuosien saatosta (Huom, en kaikkiin viitsi laittaa lempparibiisejä koska niitä voi olla samalta artistilta aika monta).


36 Crazyfists - Slit wrist theory (Myös Destroy the map,  Bloodwork)


Staind- I'ts bee a while (Mun mielestä koko Break the Cycle-levy on huippu)


Lapko - Stacy


Killswitch engage - My curse


Rise against - Injection


Rage Against The Machine ( Silloin kun oli -10kg hoikempi fillaroin ihan hulluna pitkin teitä ja mäntyjä intoa puhkuen R.A.T.M. tahtiin, tää pitäisi ehdottomasti olla jokaisessa spinnigtunnissa mukana) aarrrhhhjjggg!


Audioslave - Show me how to live


Marilyn Manson - Tourniquet (Ps. Mä oon nähnyt Mansonin jo 3x livenä :P)


Raised fist- And then they run


Silverchair - Anthem for the year 2000

Silverchair - Suicidal Dreams (Oh, angstiaikoina mylvin tässä biisissä, tämä oli myös mun lukion laukukokeen tokana biisinä, lol. Kelatkaa Angsti-Mire laulamassa tätä, heheh oh, hävettää)


At the drive-in -  One Armed Scissor


The Mars volta - kirjottakaa itte!


Dog eat dog - Expect the unexpect (Uusi tuttavuus A:n kautta) Mieletön biisi!


Tv on the radio - Wolf like me


Gaslight anthem- 1930


Loppukevennys:
Bomfunk MC's - Super Electric


T: Angsti

Kiinnostaako tämmöset postaukset ketään?

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joo! Ja tämä At the drive-in - One Armed Scissor - jess!

Meeri kirjoitti...

Musiikki kiinnostaa aina.

Camilla kirjoitti...

Apua mä rakastan sun musiikkimakua. :D Ja oon samaa mieltä, että musiikki kiinnostaa aina!

Anonyymi kirjoitti...

Omistan hämmästyttävän samankaltaisen musiikkimaun! :O :D

aba kirjoitti...

Kuuntelin nää kaikki = kiinnostaa. :)

Unnu kirjoitti...

My curse <3

Maiju kirjoitti...

Mua kans kiinnostaa!:) Olin ennen sellanen, että jatkuvasti piti kuunnella jotain ja nyt siitä on vähitellen vaan sit etääntyny, mutta kai tää kevätki tekee sen, että vähitellen alkaa taas musiikkihammasta kolottamaan:D Tai miten urpommin sen nyt sanois..

RagDoll kirjoitti...

Mirette, auta blondia!
Miten saat nuo youtuben videot tuollaisiksi kaposiksi palkeiksi? =D