18 maaliskuuta 2011

Its almoust Britney bitch

Oli pakko yrittää eilen ottaa ulkona kuva mun burning sneakerseista. Harmi vaan että ne aiheutti mulle nyt ihan jäätävän rakkulan kantapäähän.. tai ei se ollut rakkula vaan iho meni yksinkertaisesti hajalle. Veikkaan että syynä on puoli kokoa liian iso.. koko? Auttaiskohan tuohon jos ostaisi jonkun jykevän pohjallisen? Vai mikä on teidän neuvonne liian isoille kengille? Harmittaa!
Toisenlainen kenkärakkaus syntyi jo viime sunnuntaina kun sain mun överiubeet crocsit jalkaan. Aluksi petyin hieman, koska nuo ei tuntunut jalassa yhtä hyviltä kuin ne mun vanhat feikit.. mutta nyt muutaman päivän käyttämisen jälkeen oi että ne on mukavat. Ja katsokaa nyt, ei ne nyt NIIN rumat ole, eihän? ehheh... Jostain syystä ihastuin myös tuohon toppiin h&m:llä.. okei printti olisi voinut olla eri, mutta malli on kiva. Istuskelen se päällä koko ajan himassa ja näytän ihan ylipainoiselta rekkalesbolta (älkää loukkaantuko) koska en pidä sen alla mitään muuta. Nyt se roikkuu jo siihen malliin päällä että pitää varmaan pistää pesuun.. Mulla oli töissä myös eilen joku allergiakohtaus ja siksi näytän ihan aneemiselta... Pitäisi selvästi alkaa meikkaamaan hieman voimakkaammin...lol
"Jouduin" myös ostamaan yhden asian teemabileitä varten: helmikaulakoru prismasta 4,90€. Arvaatteko mikä Britney tyyli mulla tulee olemaan? Voin sanoa että se on aika lame mutta tällä budjetilla aika lähelle osuu! Tarviin vielä valkoiset pitsikäsineet jostain.
Loppuun vielä biisi joka on omistettu mun sneakereille:

4 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Mua vähän hämmentää se, miten paljon mä tykkään noista sun VÄRIKKÄISTÄ sneakereista :D Mutta siis hyvät just tolleen mustien vaatteiden kaverina. Jännittävä yksityiskohta, niinkuin ne aina sisustusohjelmissa sanoo.

Kokeilisin pohjallisia.

Jasmin kirjoitti...

noi crocsit näyttää ihanilta :( siis niinku.... hyviltä jalassa. ja on ne ihan khuulitki. crocseiks. :D

Mirette kirjoitti...

tuijja: joo ja ne oli vielä extempore ostos, mut siis minäkin tykkään. Nyt pitäisi saada ne vielä jalkaan sopivaksi :)

Jasmin: Noi onkin crocband crocsit :D niissä on toi "converse" pohja mikä tekee niistä TÖRKEEN siistit :D

Anonyymi kirjoitti...

Mäki kokeilisin pohjallisia.. Ne kuitenki vie tilaa pois, ni ei pääse lonksumaan. Mut kannattaa käydä vaikka kenkäkaupasta kysymässä jos niillä ois jotain muitaki vinkkejä :)!