26 maaliskuuta 2011

I haven't always been like this



Kuuntelin tänään pitkästä piiitkästä aikaa Manboyn A bore biisiä. Iski ihmeellinen nostalgiaryöppy koska olen diggaillut tästä biisistä joskus... no millon tämä nyt ilmestyi..kauan aikaa sitten. Onko teillä jotain kunnon oldies biisejä mitkä saa muistelemaan menneitä niin hyvässä kuin pahassa? Tämä taitaa olla sellainen minulle. Itse en hirveästi suomalaista musiikkia muutenkaan kuuntele... suomalaisia naisartiseja en yhtään( Voin suoraan sanoa vihaavani esim. Laura Närhiä, Jenni Vartiaista ja PMMP:tä - ei uppoa, ei sitten yhtään. Voi tietysti johtua alituisesta radiosoitosta jota joudun töissä kuuntelemaan). Muutama suomalainen favorite on mm. Lapko, Wiidakko, Zen cafe.. siinäpä se suurimmaksi osaksi taitaa olla. Mielelläni kyllä tutustun uusiin artisteihin avomielisesti, eli vinkkejäkin voi laittaa.

3 kommenttia:

ami kirjoitti...

Ihana biisi! Kuuntelin kans noita Manboyn ekoja biisejä/levyjä silloin... joskus vuosia sitten. Myös Lapko on aikoinaan ollut kovassa kulutuksessa jjja myös Wiidakko!

Mirette kirjoitti...

ami: Mä en oo koskaan oikeen kuunnellut mutta muistan vaan ton biisin... ja siis, käviks manboyn kanssa vähän silleen että toi biisi oli tosi hitti, sitten se katos ja nyt se on taas "in" :D

Wiidakkoon mä ihastuin kerran Lapkon keikalla kun ne oli lämppäämässä. :)

Anonyymi kirjoitti...

kokeile huvikses pariisin kevättä, saattasitpa tykätä. Ite oon ihan ihastunut siihen (ja keikkalippujen määrästä huomaa).