28 maaliskuuta 2011

Fisuu

Ensinnäkin, o-m-g, noin viiden kuukauden odotus palkittiin tänään: J.R. Wardin mustan tikarin veljeskunnan neljäs suomennos pamahti postiluukusta sisään. Tai no teknisesti mulle tuli postista lappu että se on nyt noudettavissa. Olen repinyt hiuksia päästä tämän osan takia.. ensin ilmestyspv piti olla 15.2, sitten 15.3, ja sitten 18.3 mutta nothing... lopulta viime viikon tiistaina sain tilauksen laitettua eteenpäin ja tänään se vihdoin saapui luokseni <3 tietysti myös Suomalaisesta kirjakaupasta tuli viesti että: "varauksenne on nyt noudettavissa". Sama juttu kävi viime osankin kanssa.. olen vaan niin malttamaton ja ajattelin että meidän paikallinen kirjakauppa menee kohta remontin takia kiinni tai jotain.. mutta siis, jos irstaat vamppijännärikirjat sykkivillä kiguleilla kiinnostaa, kannattaa lukea!

Ostin myös kaupasta ehdottomasti parasta naamarasvaa mitä olen koskaan käyttänyt. Näitä oli tullut taas prismaan, joten ajattelin ostaa. Naama on aika kuivassa kuosissa noiden dermalogican tuotteiden takia :---(
Ja jos haluutte et teidän vessa tuoksuu hyvälle kakkaamisen jälkeen ostakaa näitä:
Yritin etsiä kahdesta eri kaupasta PARSAA, mutta ei ollut. Mitä, miksei? Miksi juuri tänään kun päätin kokata ensimmäistä kertaa lohta, PARSAA ja hollandaisekastiketta(miten nyt kirjoitetaankaan). Milloin se parsasesonki oikein on? Vai onko parsa niin haluttua kamaa nowdays?
Miksi lohi on niin kallista? :--(
No lohilinjalla kuitenkin pysyin. Kevyt mutta maukas uunilohi raejuustokuorrutuksella... se on niiiiin hyvää.. vähän suolaa, pippuria ja purkki raejuustoa ja n. 30-40min uuniin.

Kaveriksi kermaviilikastike johon tulee: n. 1tl sinappia, 1 suolakurkku, 1 valkosipuli(oman maun mukaan), valkopippuria, pippuria, suolaa ja vaikka tilliä. Namnamnamnamnamnamnam. Mä nyt päättelin jatkaa kevytlinjalla ja ottaa myös kevytkermaviiliä.. joka oli ihmeen klimppistä.
Valkosipulia ei koskaan voi olla liikaa - ellei iske "valkosipulikrapula", tiedättekö mitä meinaan? Se iskee jos syö liikaa valkosipulia, että tulee huono olo. :--D
Ja sitten kumotaan kaikki "kevyt" superrasvaisella fetajuustolla. yammee.
Tiedän että nämä ruokajutut ei kiinnosta ketään, koska kyseessä on vielä niin yksinkertainen ruoka.. mutta onpahan jotain täytettä tässäkin blogissa :---)

15 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei kun tää oli just kiva postaus! Ihanan tavallinen, ''tällasia vessanraikastajii mää käytän!''.
En oo ikinä kommentoinu, blogiasi olen rakastanut pitkään. Olet jotenkin niin ihanan aito ja söötti ja tää blogikaan ei o mitään peruskamaa! :) <3 me likes.

Anonyymi kirjoitti...

Kiinnostaa ruokajutut! Ja mulle ainaki raejuusto ja lohi yhessä on uus juttu, en oo kyllä koskaan tullu ajatelleeks yhdistää niitä :) mut kannattais ilmeisesti kokeilla, jos se kerran on hyvää!

kinkku kirjoitti...

kiinnostaa! näyttää herkult, millonkohan oon ite ostanut lohta? sillon ku se oli lidlis tarjoukses jotai 6,95 eli varmaa vuos sitte. nykyää mistää saa tolla hinnalla...

btw aion ostaa tota hedelmämixii, kiitti vinkkelist :D ostin viimeks jotain ihan halpista ja se oli yhtä paskaa ku kakka.

Anonyymi kirjoitti...

Tölkkiparsaa kyllä löytyy lähes joka marketista, tiedä sitten maistuuko samalta.

veerra kirjoitti...

oot jo toine mun seuraamista bloggareista ketä suosittelee tota ja mun nykyne naama rasva on ihan hanurista joten taidanki kipsta ostaa tota 8)

tane kirjoitti...

just manasin kuinka tuntuu että oon kuluttanut koko päivän vaan syömiseen ja silti alkoi himottamaan noi lohi, kastike ja salaattihommelit ! ♥ Mutta minkäs sille voi, ruoka on hyvää ja syöminen kivaa....
ps. toi vessanraikastin on kyllä symppis, harvat bloggaajat keksii tollasia esitellä ja varmaan siks tää sun blogi onkin niin loisto. Ja siis joo, tykkään tästä muutenkin kuin vaan vessanraikastimen takia :D

Anonyymi kirjoitti...

mmm minun työpaikkani ;)

Anni kirjoitti...

Lohi raejuustolla! :O pitää kokeilla!! Mitä raejuustolle tapahtuu uunissa? :D

diamond girl kirjoitti...

Ihanan näköistä ruokaa olet kokkaillut! alkoikin heti tehdä mieli kalaa, se on vaan niin hyvää :)

diamondgirl-janika.blogspot.com

sarkku kirjoitti...

haha, kävin ostaa ton naamarasvan :---D toivottavasti on hyvää kamaa, on nimittäin suuret odotukset nyt 8D

Anonyymi kirjoitti...

meillä tuli ainakin tällä viikolla PARSAA myyntiin.

eiköhän se tästä sitte ala!!

Mirette kirjoitti...

Tottakai kun mä kirjotan ihan TÖRKEÄN pitkät vastaukset kaikille niin tää bloggeri alkaa sekoilemaan. :(

Mirette kirjoitti...

anonyymi: Mä ihan jännitin aamulla et millasen vastaanoton toi postaus saa, mutta kiva lukea tämmösiä kommentteja :D
anonyymi: Joo siis se on hyvää, mut toi mikä kruunaa ton koko annoksen on kyllä toi kermaviilisoossi.

Kinkku: Joo se on kyllä semmosta "palkkapäivä" ruokaa. :D ton hedelmämixin ongelmallisuus on vaan, että se kuluu tosi nopeesti ja on sika kallista.

Anonyymi: Mä vähän veikkaan että ei :o

veerra: haha, joo no jos on rasvainen iho niin sitten suosittelen :)

Mirette kirjoitti...

tane: haha, mun mielestä on hyvä aina välillä upottaa teksteihin vähän itseironiaa ja huumoria, vaikka esim. vessanraikastimen muodossa :D

anonyymi: :--D

Anni: Se sulaa :D Mutta haluan nyt korostaa kaikille, että se kermaviilikastike on ton kaiken idea, its delicious!

diamondgirl: mä söisin kalaa varmaan joka päivä jos se ei olis niin himputin kallista :(

sarkku: haha, iiks, paineita. No siis mulla se toimii rasvaselle iholle :) tai no ainakin paras kokeilemani.. ja kokeiltu on kaikenlaista..

Anonyymi kirjoitti...

Osta Mirsu jauhista :) sitä saa tarjouksest kaheksan pakettii tohon hintaan. ja lähetä huulia.