24 maaliskuuta 2011

Cracked effect

Eilen töissä pidin koko päivän työhaastatteluja. Yyh, oikeasti, yhtä jännittävää  se on mulle kuin niille haastatteluun tulevilla. Töistä menin suoraan ruokakauppaan, jossa iski hiusahdistus. Luottokampaaja on Uudessa-seelannissa ja rahatkin vähissä... Päätin värjätä hiukset siis itse. No ei sekään oikein onnistunut. Iskin sen raidoitushupun päähän ja yritin epätoivoisesti kiskoa hiussortuvia muovin läpi. A:lla oli varmaan todella hauskaa kun se tuli salilta... näytin kaljulta retardilta jolla sojottaa muutama hiussortuva siellä täällä. Lopputilanne: A kiskomassa munasillaan sortuvia mun päästä muovikoukulla. Siitä tulisi hyvä kampaaja, koska mun mielestä lopputulos oli ihan hyvä... :--D

Tänään oli taas vapaapäivä pitkästä aikaa. Piti "piirrellä"mutta päätettiin avokin kanssa lähteä helsinkiin. En löytänyt vaihteeksi yhtään mitään.. kaupat tursuaa ällöjä pastellisävyjä ja BEIGEÄ, mikä ei todellakaan ole "mun juttu". Tyhjin käsin ei kuitenkaan tarvinnut kotiin lähteä, sillä ostin Kicksistä pari "feikki"graffit nails kynsilakkaa dependiltä 3,90€/kpl. Sain siis kaksi lakkaa yhden Isadoran hinnalla..
Ja mun mielestä jälki on aivan samanlainen!
Loppuun vielä Pose jossa yritin kuvata mun uutta tukkaa. Eli vähän vaaleempi kokonaisuus.. tai oranssisempi, miten sen nyt mieltää.. eh.
Käytiin myös syömässä Nepalilaisessa Mount Everest-raflassa aivan törkyhyvää tikkatandoorinaanleipäraitha juttua, aah oli hyvää... tosin nyt on taas nälkä. Nyt suihkuun ja huomenna alkais sitten taas uuden työntekijän koulutus.

9 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Noni mä mietinkin et näin sut Kampissa. Toivottavasti en tuijotellu kamalan ahdistavasti, kun yritin miettiä että miten voit näyttää niin saakelin tutulta! :D Ja toivottavasti ei ole ahdistavaa että mainitsen tästä, mua kyllä ahdistais. :D Joo ehkä meen tästä.......

Mirette kirjoitti...

Tiia: haha joo siellä hoodeilla mä pyörin tuskaisena :D

angie kirjoitti...

eikä piristit hienosti aamua :DDD voin hienosti kuvitella sut kaljulakki päässä! :') ♥

Mirette kirjoitti...

angie: Joo, A oli vielä sitä mieltä että otetaan kuva siitä.. mut se olis ollu tämän blogin tuho :D

Meeri kirjoitti...

Miten sä laitat sun ripset vai onko ne luonnostaan n0in ihanat?

Mirette kirjoitti...

Meeri: No siis mulla on oikeasti aika tuuheat ja kaarevat ripset, että laitan vaan tätä Lorealin Volume million lashes (extrablack) ripsaria :) https://www.healthmonthly.co.uk/loreal_volume_million_lashes_extra_black

Ilman ripsaria mun ripset on ihan näkymättömät :D

Meeri kirjoitti...

Mä oon joutunut turvautumaan ripsienpidennyksiin ja käytän niissä päällä vielä tuuheuttavaa ripsaria, mutta tollasia alaripsiä en saa millään aikaiseksi. Aivan ihanat.

Sanni&Tiia kirjoitti...

Oi vitsi, kuulostaa niiiin hyvältä toi nepalilainen ruoka! Pitäis varmaan itsekin joskus käydä nepalilaisessa syömässä :)

Mun mielestä kaupoissa on nykyään ihan liikaa just noita beigejä vaatteita, en tykkää yhtääään! :/ Höh...

NELLI kirjoitti...

hyvältä näyttää sun tukka ! sopii tommonen oranssihtava vaalea ruskea :p