15 maaliskuuta 2011

aargh

Tänään olen taas repinyt koko päivän hiuksia päästä. Eilen löysin yhden duunipaikan johon todella todella todella todella todella haluaisin päästä. Kirjoittelin sitten työhakemusta uuteen uskoon eilen n. 5h ja tänään toiset 5h. Sain kuin sainkin hakemuksen sekä CV:n tehtyä, mutta viimeinen angstikohtaus puhkesi kun piti etsiä joku CV:seen sopiva kuva. En löytänyt mitään`? En mitään sellaista joka oikeasti sopisi CV:seen.. tavallinen, siisti, hymyilevä kuva minusta - ei mistään.  Samalla myös kun pläräsin omaa tagiäni "päivän asut" totesin että hitto mä olen ottanut vähän kuvia viime aikoina.. ja noin 90% "päivän asu" kuvista on jollain tavalla sotkettuja. Huoh. :--(

Miksi työnhaku on niin pirun vaikeaa!!!!!

2 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Eihän kuva ole työhakemuksessa pakollinen :) Jos vain mahdollista, soita kyseiseen työpaikkaan, voitko tuoda hakemuksen paikan päälle (tai marssit sinne vaan suoraan) niin siinähän sitten työnantaja näkee samantien millanen tyttö hakemuksen takana on. Se kertoo varmasti enemmän kuin pelkkä kuva. Se kertoo myös siitä, että olet todella kiinnostunut ko. duunista. Mulla on ainaki tärpänny duuninsaannin suhteen just sillon, ku oon käynny paikan päällä.

Terveisin soon-to-be sisustuskaupan myyjä :P

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: uujee, onneksi olkoon! Mutta siis ei tuo ihan kaikkiin firmoihin toimi.. tai emmä tiedä. En usko että tähän ainakaan. :) Ja mun mielestä on hyvä jos CV:ssä on kuva.. tietysti se voi olla oma turmiokin.. näin itse rekrytoijana jos uskallan sanoa :D