27 helmikuuta 2011

VINKKI

Sain viime kampaaja käynnillä hyvän hiustenhoito/hiustentaltutus vinkin. Itse normaalisti olen pesun jälkeen ruiskinut hiuksiin jätettävää hoitoainetta (esim. Bonacuren moisture kickiä tai milloin mitäkin), mutta eipä ne nyt mitään ihmeitä ole tehnyt, vähän ehkä kimmoittanut kiharaa tai liikaa laitettuna rasvoittanut tukkaa, mutta se siitä.

Noh, kampaajani kysyi viime kerralla minulta, että olenko koskaan kokeillut laittaa kiiltotippoja hiuksiin jätettävän hoitoaineen sijaan? Hmm, no en kyllä. Enkä jaksanut liiemmin edes innostua ajatuksesta, kunnes yksi päivä sitten kokeilen.. ja huh, mitä olenkaan missannut! Muutama kiiltotippa latvoihin ja hiukset selviytyvät märästä takusta hetkessä. Aamulla hiukset on paljon silpoisemman ja pehmoisemman tuntuiset.. ja todella helposti harjattavissa. Pörröisten/kiharien hiuksien todellinen pelastaja. Liikakäyttöä kannattaa välttää, koska muuten voi saada aikaa ghettokiharat. Ei tämä kaikille varmaan mikään uusi juttu ole, mutta minulle ainakin.

Itse käytän tällä hetkellä Redkenin silottavaa seerumia. "Silottava seerumi siloitaa välittömästi hiusten pinnan kiiltävän elastiseksi. Suojaa hiuksia kosteudelta". Tämä silottaa ehkä liikakin, koska olen vasta nyt alkanut kärsimään todella sähköisistä hiuksista, mitä ennen ei ole tapahtunut... mutta se on pientä sen rinnalla, että vihdoinkin hiukset tuntuvat pehmeiltä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi,ethän lopeta kirjoittamista,olet mun yksi lemppari bloggaajista! <3

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No vielä olen jaksanut piipertää tämän parissa. :) ja vähän olen saanut rauhoitettua itseäni.