28 helmikuuta 2011

Halpis vastaan tyyris

Mitä eroa on 2€ hoitoaineella ja 26€ hoitoaineella? No ainakin ihan järkyttävä hintaero.. mutta entäs laatu? Tällä kertaa 2€ Mimo:n hoitoaine osottautui paremmaksi kuin kallis ja kehuttu Paul Mitchell. Kyllä nakertaa... Pakko näitä on silti testailla.. Toivon vielä joskus löytäväni sen maagisen ja maailman parhaan hoitoaineen. Vinkkejä voi antaa.  Pitää olla oikeasti selvittävää ja kosteuttavaa!

Mulla on myös loppumassa suoristusaine ja pitäisi saada jokin uusi tilalle. Olisiko teillä ehdottaa jotain hyviä tuotteita?Itse olen käyttänyt tuota Cutrinin Smooth& straight balmia. Ihan hyväntuoksuista ja muutenkin ihan ok tuote (Tuubi kesti käytössä yli vuoden).. mutta jotain uutta pitäisi saada. Tuonkin olen joskus saanut lahjaksi. :--)

Ps. Paolo Nutinin livet <3 Ahh... ja Youtube kommentti "jennys a stupid cunt " :D hbahah.

7 kommenttia:

brita kirjoitti...

schwarzkopf gliss liquid silk! parasta hoitoainetta koskaan. markettikamaa, mutta käsittääkseni silikonitonta toisin kuin muut gliss-hoitoaineet. kosteuttaa ja selvittää, mutta mulla myös vähän suoristaa eli voi olla sulle huono juttu silloin kun haluat korostaa kiharoita :o

LURA kirjoitti...

<3 paolo nutini

Anonyymi kirjoitti...

Itellä oli tosi isot odotukset Tigin Dumb blonde -sarjan kohdalla, mut aivan täyttä paskaahan se on. Tukka menee pitkin päätä, on sähköinen ja iltapäivään mennessä rasvainen, mutta latvat rahisee kuivuuttaan. Ja toi sarjan hoitoainehan mainostaa olevansa myös ph:n tasapainottaja tms. ja että pidemmällä vaikutusajalla käy hiusnaamiostakin, anna mun nauraa. Kun odottelin briteistä noita Tigejä, niin ostin jotain Sunsilkin kosteuttavia juttuja siks aikaa ja hitto nekin kyykyttää noi Tigit 6-0. Hintaa tais olla vahaa 3€/pullo. Pikkasen vituttaa ja yritänkin nyt kaupitella jollekin hyväuskoselle kaverille noi, en todellakaan aio odottaa että noi 750ml:n putelit loppuu että voin ostaa uudet pesumömmöt. :D

Lina kirjoitti...

TIGI S-Factor Serious Conditioner With Sunflower Seed Oil

Helt huippu enligt mej! Ja sama suomeksi

Mirette kirjoitti...

Brita: Hmm täytyy paikantaa se hoitsikkahyllystä!

LURA: <3

anonyymi: joo no yleensäkki noi tigit on mun mielestä ollut vähän turhan yliarvostettuja. Mulla oli kans 750ml sexy curlsit ja tuntu etten saanu niitä ikinä loppumaan ja oli ihan perseestä. Se oatmeal oli ihan jees, mut ei sekää mitää superhyvää.

Lina: Joo siis toi on mun korvantakana, mun pitää vaan jotenkin saada tilattua sitä netistä koska en suomesta raaski :D

Kareturr kirjoitti...

mirreee! ootko kokeillu sekoittaa vähän öljyä hoitoaineeseen? mulla on kookosöljyä, jota laitan hoitoaineen sekaan, niin johan tehostuu hoitoaineiden tehot. :)

Mirette kirjoitti...

Kareturr: tuota en uskaltaisi tehdä, koska mä läträän hoitainetta aina koko päähän.. ja vähän pakkokin koska kuivimmat kohdat mun hiuksista on tossa päällihiuksissa. :D onkohan toi edes oikea sana, päällihiukset.. hmm