13 helmikuuta 2011

Gorgeous blogger

Sain söpöltä Nelliltä tämmösen:

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."



Kysymykset:

Milloin aloitit blogisi?
12.5.2008 Eli siitä on nytten... no aika pitkä aika.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Kirjoittelen blogissa kaikesta. Lähinnä omasta elämästäni, käsityksistäni, mielipiteistäni... yms.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Angstaan ja valitan ihan järisyttävän paljon? Kerron myös aika paljon juttuja itsestäni ja elämästäni, mitä muut ei välttämättä kerro.. ja tarkoitan tätä nyt huonolla. :--D En tiedä, kertokaa te?

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Minä kun muutkin !!!!!!!!!!!111111

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin olla positiivisempi. Haluaisin myös julkaista enemmän parempilaatuisia kuvia ja yleensä postata säännöllisemmin. Haluaisin myös delettää muutamat jutut mitä olen tänne hölöttänyt johonkin bittiavaruuteen.



Minä haluaisin levittää tätä ilosanomaa nyt ainakin: Aballe, Tuijalle, Lenorelle, ja Sweet vanityn tsirpuille.

4 kommenttia:

Peeta kirjoitti...

Mä niin tiiän ton jutun et pitäis olla positiivisempi. Se on vaikeeta! Pitäis muuttuu ihmisenä ihan täysin. Huh.

sarkku kirjoitti...

Emmää nyt tiiä ooksää mitenkää erityisen häiritsevän negatiivinen :--D just hyvä ku on asennetta ........

Mut hei kiitos palkinnosta, jee ! :3

viv kirjoitti...

oot perustan blogin mun synttäripäivään! jee

Mirette kirjoitti...

Peeta: Jep :D mun ainakin. Mä olen aina ollut negatiivinen.. siis aina. Ja se on vaan osa mun luonnetta - valitettavasti.

sarkku: No siis olen huomannut että ainakin joitain lukioita mun ainainen valitus ripoo :D

viv: hehee :P