03 tammikuuta 2011

Uusi vuosi ja uudet kujeet

Minun piti alunperin olla "uusi vuosi" kotona, mutta yhdistettiin yksinäisyytemme yhteen Jannan (ja Esa-Armanin) kanssa ja oli oikein mukavaa. Otin mukaani paketin lihapullia ja perunasalaattia. Meinasin kuolla nauruun kun annoin Esalle pari lihapullaa (jotka tirskui uunin jälkeen rasvaa) ja se piiloitti niitä valkois en sohvan väliin :--D Sitten syötin sitä aina salaa kun Jannan silmä vältti. Esa on vaan niin ihana, aww, olen ihan rakastunut tuohon pikkukaveriin.. (joka näyttää ihan demonilta alemmassa kuvassa).Se sai jonkun kohtauksen kun yritin kuvata sitä... järkkäri kun pitää ääntä aina automaattitarkennuksen kanssa. Ensin se tuli koko ajan hyppien lähemmäksi ja hetken päästä hyppien kauemmaksi. No se on miltein puppy vieläkin.
Jannalla oli ihanainen mekko.. ja minulla taas.,,

No sanotaan vaikka näin, että oikeasti en ollut hirveästi valmistautunut lähtemään minnekkään...

Mun ja Esa-Armanin yhteiskuva

5 kommenttia:

SUPERVAIN kirjoitti...

ah söpö! onko tuo silkkiterrieri? meinaan tosi kivasti leikelty karvat. normisti en ko piskeille lämpii :D

tuijja kirjoitti...

täh, sullahan on ihana asu! Aaaaw toi hauva.

Anonyymi kirjoitti...

RAKASTAN SUN TUKKAA! Oot oikeesti varmaan ainoo ihminen kenet tiiän kenel sopii tollanen värjäys

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi sanoi...

RAKASTAN SUN TUKKAA! Oot oikeesti varmaan ainoo ihminen kenet tiiän kenel sopii tollanen värjäys


---SO TRUE. oot niin kaunis........... yhy

Mirette kirjoitti...

SUPERVAIN: Se on! Oikeastaan mä en tiedä mikä se on rodultaan, mutta se on normaalia pienempi.... vaikka se onkin vielä pentukin.. Ja en itse alunperin terriereille lämmennyt koskaan, mutta esa on pehmeä ja sileäturkkinen eikä semmonen ällö karhea, ja se tuoksuu hyvälle eikä pahalle niin kuin... tuommoset yleensä. :D Se sulatti mun sydämen täysin kun näin sen ekaa kertaa.. enkä voi uskoa että koskaan mikään terrieri sitä tekisi :D hihi. Esa ja esan luonne <3 aaaaaaaaaaaaaaaaaw. No no nyt loppuu tää lässytys. :D

tuijja: Mulla oli ripsuja päällä :P hehe. Esa <3

Anonyymi: Haha, ihanasti sanottu... Mun hiukset on supermoniväriset :D Olen sillon kesän jäljiltä alkanut vaalentamaan tummaa tukkaa raidoittamalla pikku hiljaa.. ja siitä on tullut tuommoinen... moniväripläjäys. hihi, kiitos! :)

Anonyymi: Ja kiitos sinullekkin <3___<3 kiva tulla töistä kotiin kun on tämmösiä kommenttej :)!