28 tammikuuta 2011

Toiveita...

Voi tätä kiroilujen aamua. Tänään hokasin, että helkutti ei nuo matkamessutarjoukset ikuisuuksia kestä. Olin kuola valuen kuumottanut poikaystävää Thaimaan matkasta huhtikuussa, 17pv, 3+ hotelli ja n. 998€/henkilö. Kelatkaa kuinka vähän loppujen lopuksi matkasta jossa on lento ja laadukas hotelli samassa ja päiviä vielä noinkin paljon. Mutta miten kävikään? Tänään kun menin Finnmatkojen sivuille, oli tarjoukset jo kadonnut, eli todennäköisesti myyty. :--( Hyvästi unelmat. Toisaalta ei mulla olisi ollut edes sitä ylimääräistä paria sataa laittaa siihen varausmaksuun. Olen kirjaimellisesti P.A tällä hetkellä.

Edistyin myös yhden asteen työhaussa. Laitoin yhteen supersiistiin duunipaikkaan kesätyöhakemuksen. Pelkään vaan, että tein loppujen lopuksi hakemukseni liian sutaistusti. Olen vaan niin huono tekemään työhakemuksia... pitäisi mennä johonkin kurssille, missä niitä laaditaan oikeaoppisesti.  Haluaisin kyllä pitää kesälomaa n. kk, siis oikeasti pitää sen yhtenä lötkönä ja vaan relata... mutta toisaalta jos saisin omaa uraani edistävän työpaikan niin tottakai tarttuisin siihen. No joo, sormet ristiin.
Kuvissa esiintyvä ruututunika oli toinen ostos seppäläreissulta, 19,90€

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ota mut mukaan sinne thaimaaseen!! :D ihan hirvee matkakuumeeee

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: en mä sinne koskaan tuu pääsemään :'( :D