04 tammikuuta 2011

Ruutuneliö

Aah, vihdoin vapaapäivä. Olen ollut kymmenen päivää putkeen töissä (tai no jos jouluaattoa ei laskettaisi mukaan olisin ollut 15 päivää putkeen töissä). Käytiin äitin kanssa pyörimässä vähän sohvakaupoilla ja löysinkin itseasiassa Maskusta mieluisan. Nyt kun saisin vielä tuon toisen puoliskoni mukaan ostamaan sitä.. Tänään olisi tarkoitus vielä mennä elokuviin.. ehkä. Sain töistä pari vapaalippua bonuksena. Ja hei, eilen eräs nainen sanoi mulle "Siis ERITTÄIN hyvää palvelua" ;) Osaan mä joskus olla mukavakin. 

Töissä olen tosiaan pitänyt nyt kolme päivää putkeen Veromodan aleista ostamaani ruutupaitaa... teknisesti tämähän ei maksanut minulle mitään, koska sain siskolta lahjakortin joululahjaksi kyseiseen puljuun. Mutta aika kiva :) Ei minulla muuta. Ja sori suttuisista kuvista, mun kamera tekee taas kuolemaa... onko normaalia että joutuu ostaa uuden järjestelmäkameran aina kahden vuoden välein? hmm...

4 kommenttia:

Piia kirjoitti...

"onko normaalia että joutuu ostaa uuden järjestelmäkameran aina kahden vuoden välein? hmm..."

On,jos ostaa Sonyn. Sony ei osaa tehä mitään muutaku autoon cd-soittimia ja telkkareita. Mulla ei oo ainakaan sen firman kameroista mitään hyvää sanottavaa.

Suosittelisin ostamaan mielummin Nikonin tai edes Canonin vaikka nekin on musta aika leluja..

Mutta mielipide mikä mielipide. :)

Mirette kirjoitti...

No olen jälkiviisaana samaa mieltä. Sain alunperin sonyn joka meni rikki ja ostin itse uuden sonyn rikkimenneen tilalle, koska ajattelin että sitten mulla olisi toinen objektiivi varalla (kun siis runko meni aikaisemmassa rikki). Muutoin olisinkin ostanut canonin.
Nyt harmittaa, että sain juuri uuden objektiivin lahjaksi sonyyn.. ja ääh...

Anonyymi kirjoitti...

en tiedä olisitko huomannut, jos olisin kirjoittanut edelliseen postaukseesi kommenttia mut haluan vain sanoa, et
nauroin pitkään sun ilmeelle !
MOI MOI :-----------D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: aina kun saan kommentin johonkin avaan samalla sen postauksen mihin se on tullut :D en mä muuten muista edes mitä olen kirjoittanut xD