07 tammikuuta 2011

Meikkiarvosteluja

Ostin ihan kokeilu mielessä uuden ripsivärin. Tämä oli oikeastaan aika hintava mielleostos, nimittäin ovh. taisi olla n. 18e. No mutta ei siinä mitään, koska mielestäni tämä tuote, Lorealin Volume Million Lashes extra-black oli täysin hintansa veroinen. Olen kokeillut varmaan 15 eri ripsiväriä elämäni aikana, ja tämä on ollut ehdottomasti paras. Parin viime vuoden sisällä olen myös omaksunut, että parhaimmat ripsivärit tekee Loreal ja huonoimmat maybelline.  Minulla oli itseasiassa kädessä ostohetkellä vielä Max factorin Falce lash effect (koska muistaakseni sitäkin minulle on joskus kehuttu), mutta myyjän suosituksesta päädyin sitten tähän.

Mitä se lupaa? Volume Million Lashes maskaralla saat extra-tuuheat ja äärimmäisen erotellut ripset.
Yritin ottaa muutamat havaintokuvat ripsarin toimivuudesta..Nämä ei kyllä ole mitään parhaimpia esimerkkikuvia, koska levitin ripsarin aika suttuisesti.. mutta kaipa noista jonkun arvion pystyy tekemään.

Tässä vielä laamamainen otos vähän kauempaa. *tuikki tuikki*



Yritän vielä joku päivä ottaa jotain vähän kauniimpia kuvia.. mutta kyllä minä tykkään.  
Mitäs mieltä te olette?

10 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Mä oon sitä mieltä että mä en saisi noin upeita ripsiä minkään merkin ripsivärillä. Ihanat räpsyt!

Anonyymi kirjoitti...

kivat on, ei näytä takkuisilta tai paakkusilta!

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä toi näyttää hyvältä verrattuna niihin aikasempiin ripsipostauksiin missä oli aika kökköset, mut semmosta se ripsarin metsästys on :/ Mut noi on khuul!

märy kirjoitti...

VAU mitkä ripset!

Anonyymi kirjoitti...

ihanat ripset :)

Jeni kirjoitti...

Huikeen eron tekee ripsari kyllä katseeseen..

Ulrika kirjoitti...

Aika mieletön ero, näyttää ihan että olis ripsilisäkkeitä laitettu!

aba kirjoitti...

ooiooioiii~
mullon tota samaa, mutta en oo kyllä niin räpsy kun sä, mutta kyllä nämä munkin nysät joitain eloa saa.
toimiii !

NELLI kirjoitti...

ihanat ripset !!!

alfie kirjoitti...

mun pitiki tota joskus kokeilla, mainoksen uhri ylläri ylläri :D ens kerral pitää muistaa ostaa tota!