08 tammikuuta 2011

Jotain ihQua

Pari ihanaa juttua jotka ovat tehneet minut onnelliseksi viime aikoina.

Versacen Bright Crystal hajuvesi. Joululahja minun poikaystävältä. Täytyy myöntää, että aika kauan minä tätä hinguinkin, mutta nyt se on minun ♥ Tuoksu on niin huumaava.. aah. Olen kyllä löytänyt taas pari uutta pakko saada-hajuvettä tämän lisäksi... mutta jos nyt yrittäisi ensin käyttää ne edellisetkin loppuun... ör.
Toinen kivuuden aihe on ollut nämä alla olevat korvikset. Löysin ne seppälästä alennettuun 2€ hintaan ja olen käyttänyt niitä nyt melkein joka päivä (viikon) putkeen... ja minulle se on harvinaista. Ne on vaan niin söpöt!

Noh, nyt lopetan tämän lässyttelyn. Mikäs kiva teidät on saanut onnelliseksi?

2 kommenttia:

veerra kirjoitti...

tosi söpöt korvikset, kivan ministi vintagen näköset :) ja mut on saanu iloseks kämpän siivous ja röökin lopettamine, kerranki oon saanu aikaseks jotai järkevää : DD

Lissu kirjoitti...

Tuo hajuvesi on niin parasta!

Kiva blogi muuten, eksyin tänne sattumalta ja taidampa palata uudemmanki kerran ;D