13 joulukuuta 2010

Viner

Käsi ylös jos vihaat talvea 0/
Olen väsynyt, pettynyt, väsynyt, ahdistunut, väsynyt, ajatukseton, väsynyt, voimaton. Mitään ei jaksa, mikään ei kiinnosta... olo on vaan todella lamaantunut tällä hetkellä. Puuh, 2 vuotta työtä joka ei kiinnosta enää paskaakaan. Työ, joka ei inspiroi tai motivoi minua millään tavalla. Menispä tämä talvi pois. Olen dokannut iiiiiiiiihan liikaa.. lihonnut liikaa.. syönyt liikaa... murjottanut liikaa..

Haluan rahaa, kaksion, koiran, rahaa, hyvän työpaikan, opiskelemaan, rahaa, matkustaa, energiaa, laihtua, kaunistua,ryhdistäytyä, inspiroitua, ilostua, rentoutua........

Niin, tämän takia myös blogi tekee hidasta itsemurhaa. 

T: Flegmaattinen kirjoittaja. 




6 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Häntä ylös! Saat meidän Riston hoitoon, niin loppuu koirakuume kuin seinään :DD

Mirette kirjoitti...

Elina: Tuo tuo! Mun pitäisi laittaa johonkin yleiselle ilmoitustaululle "otetaan koiria hoitoon ilmaiseksi". Ne pitää olla kivoja söpöjä kainalokavereita!

Anonyymi kirjoitti...

et saa jättää blogin kirjoitusta. sä oot just hyvä juttujes kanssa,ja olet piristänyt monen monta aamuani.
kyllä se elämä taas kirkastuu kun kevättä kohden mennään.tsemppiä!!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Inhoan vaan postata niin harvoin... pelkään että kaikkien mielenkiinto lopahtaa kun tulee semmosia tylsiä ajatuksettomia höpinöitä. Mutta uskon myös tuohon.. että kyllä se innostus taas nousee jossain vaiheessa.. vähän kaikkea kohtaan :D

Anonyymi kirjoitti...

kyl taberman vaan tietää. T. samanlaiset tunnelmat täälläkin jeejee

Anonyymi kirjoitti...

Huuh, mulla on ihan sama fiilis töitten suhteen ja mä oon ollu siellä sentään vast kaks kuukautta :D En vielä edes sitäkään. Masentavinta on se, että alussa olin oikeesti niin innoissani ja onnellinen, että sain töitä. Mutta tietyt asiat duunissa on vaan painanu ihan alas. "Ihan sama", "emmä tiiä" ja "ei kiinnosta" on ehkä yleisimmät lauseet, jotka sanon päivän aikana. Asiakkaat on onneks pääasiassa mukavia :)

T: Bulle