20 marraskuuta 2010

Turku

Tosissaan, keskiviikkona olin Turussa Miran mukana Dressing mimia goes rocklesque tapahtumassa. Tapahtumasta en aio sanoa mitään..... mutta oli ihan ok, ei ihan niin hyvin järjestetty kuin olisi voinut olla. Miralla oli myynissä kaikkea ihanaa, mm tasseleita joita hieman vanhemmat naiset luulivat olkapää koristeiksi. :--D  Seuraavana päivänä käytiin vielä pyörimässä kaupoilla. Ihmettelin miksi olin jotenkin niin yliväsynyt koko reissun ajan: no, pieni työpaikka stressi, selvästi nouseva kipeys ja batterittomuus. Olin siis huono seuraneiti. Mutta muuten oli tosi tosi kivaa, ja haluan taas pian uudestaan Turkuun :--)


Kuvia ei ole kuin ihanasta Mirasta. Sain jonkun järkyttävän itseinhokriisin paikan päällä ja kaikki kuvat epäonnistui. Mun 130€ Stop staringin mekkoon tuli myös perseeseen reikä. REIKÄ! Yritin sitten paikkailla sitä hakaneulalla. Kuin noloa :( för fan!





Sain valita Miralta jotain kivaa seuraneidin palkkioksi (vaikka olin oikeasti tosi surkea sellainen). Valitsin tämän söpön rusetin joka minulla oli päässä siellä.

Ennen itse tapahtumaan lähtöä sain maistaa superhyvää Bruschettaa. Namnamnam... harmi vaan että kyseisen herkun jälkeen olo oli niin pinkeä, että jo pelkkä liikkuminen ahdisti.



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

saiko noita koruja ja hiushärpäkkeitä ostettua jotenki netin kautta ?

Mirette kirjoitti...

Juu, siis periaatteessa laittamalla sähköpostia Miralle ja tiedustella sitä kautta. Ja tosiaan tuotteita voi vilkuilla ainakin Lovelace couturen fb sivuilta: http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Lovelace-Couture/116187235066899

Mimosa kirjoitti...

Heip, olen uusi lukijasi :) Törmäsin blogilistalla tähän sattumalta ja selailin melkein kokonaan läpi. Vähänkö sulla on hauska tyyli kirjoittaa kaikista epähohdokkaistakin asioista, nauratti monta kertaa :D