23 marraskuuta 2010

Teiniangsti vol 100

Tänään on taas ollut vaihteeksi angstipäivä. Olin niin valmis irtisanomaan itseni töissä ja haistattamaan pitkät kaikille. Tällä kertaa sain kuitenkin pureskeltua hampaita yhteen sen verran etten räjähtänyt. Kotiin kun tulin lamaannuin heti ja nyt vaan ärsyttää kaikki. Miksei mollista löytyisi jotain unelmaduunia silleen *bling* ja sitten kun laittaisin hakemuksen sinne sieltä tulisi vastauksena heti *bling* sinut on palkattu. Aina ei mene nallekarkit tasan.lol.

Hei mulla olis joulukuussa Ghettobileet mihin pitäisi mennä, mutta googlesta ei löydy yhtään ghettolook kuvia.. paitsi tämä, mikä on varsin hyvä noin muuten mutta ehkä liian paljastava. Olen hakenut myös inspistä allaolevasta pätkästä ja muista saman sarjan "ammattilaisista". Mimmeillä on niin releet kuin movesit hallussa.

7 kommenttia:

brita kirjoitti...

ghettobileet ehkä paras ajatus mitä oon kuullut sen jälkeen kun kerroit miten pidit ne öö, rock of love -bileet? :D hih.

ja tuo video! ehkä omat sheikkaustaidot on hieman jäissä tuollaiseen verrattuna.

Mirette kirjoitti...

Brita: Joo siis mä ehdotin tota mun kaverille ja se oli heti ihan innoissaan :D Musta pitäis tulla joku teemabileplaner haha. No ei, nyt stressaa kun pitäis löytää tarpeeksi ghettokuteet. Mut mikroshortsit ei vaan sovi mulle, ei vaikka voissa paistais :D

veerra kirjoitti...

ghettobileissä pitää ehdottomasti olla semmoset korvikset, apuva mikä niide nimi nyt on joku ovenkoputin mutta enkuks? :D ja tsemiiii ! elämä kantaa :)

Sagu kirjoitti...

Ohoho, tossa on kyllä liikkeet kohdillaan :D

Laura kirjoitti...

AAAAA kuolin tohon videoon. kiitos :DDD

Norppis kirjoitti...

Teemabileitä pitäisi olla EHDOTTOMASTI enemmän. Vähänkö mun kaveripiiri on tylsä :(

tuijja kirjoitti...

Mulla on vähän samat fiilikset tuon Molin kanssa :D Kaikki vähänkään kivat duunit alkaa väärään aikaan, on väärässä kaupungissa jne...