11 marraskuuta 2010

Puffballdress in action

Eilen ahdoin itseni tuohon "roiskeläppään". Tykkään siitä hirveästi, vaikka muutama kilo rintakehän ympäriltä saisi kadota ettei se tuntuisi rintakorsetilta. :--D Toivoisin että tämä viikko menisi äkkiä ohi, koska ensi viikolla on niin kivaa tyttöilyä luvassa etten malta odottaa! Olen myös tullut siihen tulokseen taas vihdoin, että pitäisi alkaa käymään salilla. Ainut vaan että se meneminen on suurin este. En onnistu kulkemaan 2-3kilometriä isoja ylä ja alamäkiä saapuakseni vielä kuntoilemaan tunniksi.. en vain kykene. Aloin jopa harkita liittymistä meidän työpaikan vieressä olevaan kuntoklubiin, mutta 100€ liittyminen ja 90€/kk (jos ei sitoudu vuodeksi, jolloin se on 49€) on hiiieman liika. Ehdotin tätä jo juuri vauvan saaneelle työkaverille, mutta hän totesi että et piru vie nyt vaihda, kun hän on ajatellut heti raskauskipujen hälvettyä alkaa käymään samalla salilla jossa minä käyn - tai en käy, olen kirjoilla. Tämä näytti valoa tunnelin päässä, koska työkaverilla on auto jolla se voi aina koukata hakemaan mut. muahhaha.
Alla on vielä mekko kuvattu sivusta päin josta näkee helman muhkeuden. Alla ei tosiaan ole mitään ylimääräistä, vaan se on ommeltu tuommoiseen pyöreään muotoon. Minä tykkään!

Mitäs mieltä te olette?

ps. Sori näistä huonosti keskitetyistä kuvista. Mun kamerassa on oikesti jotain vialla, veikkaan että kenno vinossa tai muuta. Heti kun kerkeän, menen tiedustelemaan asiasta kameraliikkeeseen. yhyy...

6 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Ihana asu! Eikä tuo mekko ainakaan näytä yhtään kireältä :)

Loura kirjoitti...

Noni, nyt mäkin haluan ton roiskeläpän!

Näyttää todella hyvältä sun päällä :)

NELLI kirjoitti...

mirette !!! näin susta unta toissayönä !!! ::D

Kermaperse kirjoitti...

Oot sulonen. Itse taisin sovittaa samanmallista mekkoa h&mllä, mutta jätin ostamatta, koska se ei oikeen imarrellu mua.. Joku vika siinä oli. Sulle toi sopii kyllä hyvin :)

Mirette kirjoitti...

tuijja: No hyvä niin :)

Loura: Äkkiä vaan h&mlle!

NELLI: Sä et oo ainut joka näkee musta unia nimittäin abakin näkee. Ehkä mä lähetän jotain ufosignaaleja ihmisten uniin... hmmm...

Kermaperse: Hehe, kiitoksia! Joo niitä oli jollain toisellakin printillä muistaakseni :) Siis se yläosan leikkaus on vähän omituinen..

veerra kirjoitti...

toi mekko on kivous !! 8) ja yleensä kaikille tommosille saleille on kaikkee kampanjoita ettei tarvi maksaa sitä liittymismaksua, mä en ainakaa tiedä ketää "mun" salilta ketä ois maksanu ! ja mulla on kyllä ihan sama alotusmotivaatio-onkelma aina :---D ne kuukausimaksut vois kans tosiaa motivoida käymää mutta en maksa ite jote ei auta :D:D