08 marraskuuta 2010

Paskartelua

Olen löytänyt sisäinen taiteilijani. Sen seuraksena olen askarrellut muutaman päivän ajan koruja. Nyt tarvikkeet loppuivat kesken, joten piti lopettaa. Poikaystävä naureskeli että kuinka monelle ihmiselle sä noita väsäät. :--( Pöh, mussa pilee korubisnesnainen.  On oikeasti ollut kiva näperrellä jotain..Olen viimeksi lukiossa kuviksen tunnilla tehnyt jotain "luovaa" käsilläni (jos kynsien lakkaamista ei lasketa). Ehkä siksi myös olen jaksanut puuhastella noiden konadienkin parissa. Pitäisi varmaan liittyä seuraavaksi johonkin piirustuskurssille.. tai sitten alkaa vaan piirtämään.. ei olisi pahitteeksi jos aion keväällä kouluun hakea. Kaikki mitä voi tehdä omassa asunnossa on jees. 






6 kommenttia:

aba kirjoitti...

teetkö joululahjoiksi noita koruja?
mun pitäisi tehtailla myös jättimäärä hamahelmi ja pikkukrääsä-koruja mikkelin joulunavauksen myyjäisiin. ^^' kivan pskanakin otin itselleni.

Mirette kirjoitti...

Aba: No ajattelin tehdä esittely postauksen vielä paremmin ja miettiä jos joku haluis ostaa jotain. Mut jos ei, niin sitten mä voisin pitää osan itselläni ja osan antaa lahjaksi :D

Anonyymi kirjoitti...

Mistä noi tarvikkeet on peräisin? Onko noita ankkureita mustana? Paljolla myyt? :)

-rekkapirkko

ulpukka kirjoitti...

ääk, vihreä(?) bambi saattais löytää hyvän kodin täältä <3

Katsu kirjoitti...

mistä oot ostanut noita ihanii korui? ((:

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Tarvikkeita ostin sinellistä. Ankkureita on myös mustana. En vielä tiiä myyntihinnasta, mutta seen postauksen niitä varten piakkoin! :)

ulpukka: ne bambit on suloisia <3

Katsku: It's a big secret! No ei, sinellistä ostin tarvikkeet ja noita muita sieltä täältä. Oon väsännyt niistä "korvikset" itse. :)