22 marraskuuta 2010

Nips naps

Ostin tänään uudet korvikset seppälästä 5,90€ ja ne on just siistit! Minua saattaa aavistuksen häiritä, että ne on eriparit ja tekisi mieli ostaa vielä toinen pari että saisin kummallekkin samanlaisen parin (tai vain lähinnä noille saksille). Olen kuitenkin nykyään niin pihi että olkoot tuommosena. Mitäs pidätte?
Noin muuten tuntuu että tämä blogi tekee taas kuolemaa. Inhoan talvea ja olo on kuin läskipallerolla.. Vaikea ottaa kuviakin kun näen kaikissa jotain julkaisukelvotonta. Pitää varmaan tammikuussa vähentää työtunteja, köyhtyä entisestään ja alkaa käymään "vapaapäivinä" salilla... What woudl Avril said? Get a grip girl! 

Mutta siis enää huominen ja sitten saan uuden tatuoinnin. Hävettää vaan mennä ottamaan koska olen taas lähettänyt sähköpostilla kaikkia paskoja ideoita mun tatuoijalle mitkä vois olla muka hienoja lisäyksiä mutta oikeasti ihan sika korneja ja dorkia. Huoh, miksi en osaa vaan olla hiljaa. No toivon tässä tapauksessa että mun "hyviä" ideoita ei ole huomioitu.

8 kommenttia:

SUPERVAIN kirjoitti...

oon kattellu samoja! mutta löytyy noita korunosia kotoo ja saksikorviksetkin jo, etten sitten raaskinut ostella, et pihiyttä täälläkin liikenteessä :D

Christina kirjoitti...

Onpa ihanat! :) Mun ei näin talvella tee mieli edes pukeutua (mihinkään muuhun paitsi siihen samaan isoon neuleeseen ja samoihin farkkuihin, joissa oon kulkenut viimeiset ihan liian monta viikkoa) tai saati sitten yrittää ottaa asuista (tai yhtään mistään muustakaan) kuvia, kun laatu on kuitenkin jotain julkaisukelvotonta, jo pelkästään valon puutteenkin vuoksi. Raah.

Norppis kirjoitti...

Olen todennut että talvella ei oikein ole mitään väliä mitä on päällä, kaikki jää takin alle piiloon. Tai no. Kauppaan voi lähteä yökkäreissä (nim. niin on toimittu jo useasti) mutta töihin ei ehkä.... (vielä....)

Pitää hankkia vaan tosi kiva yökkäri.

Mirette kirjoitti...

SUPERVAIN: Ja oli toi kuusi euroa mun mielestä liikaa. :D Nyt jo harmittaa koska tiedän että kohta unohdan ne ja sitten ne on jossain mun korukasassa vuoden ja ja ja

Christina: No niimpä! Itse kun yritän vielä lähinnä pukeutua mahdollisimman lämpimästi :/ tylsää.

Norppis: Niin, ainut vaan että itse joudun olla Ma-pe töissä 11-18 niin olis kiva edes joskus vähän panostaa :D yhyy

Anonyymi kirjoitti...

pakko kommata nyt KERRANKIN! :D eksyin joskus tähän blogiin ja pikkuhiljaa tästä on tullu mun lemppari. on ihanaa kun oot oma ittes etkä yritä pakolla sulautuu tohon muotibloggari-massaan:) silti tyylis on ihanan naisellinen ja tatskas upeita! kiitti mahtiblogista ja tsemii sinne talven kanssa.

Sohvi

aba kirjoitti...

Täällä myös eräs, joka vihaa talvisin (usein myös kesäisinkin) vaatekaappiaan. Oon aina samannäköinen, hiukset pörröiset ja sähköiset ja naama punaisena pakkasessa laahustamisesta.
Ethän koskaan lopeta tätä, tää on mun elämäni elixiiri. <3

NELLI kirjoitti...

aaaaaaaaaaaaah, mulla on kans sama olo, ei jaksata, ei inspiroi mikään, ihan läski olo niin ettei mikään näytä hyvältä + mulla on vielä maailman huonoin kamera, jolla kuvaamista varten on oltava joku maailman täydellisin valo. huoh. sori ku tulin taas tänne angstaamaan ::)

Mirette kirjoitti...

Sohvi: aww, kiitoksia :) Tuo lämmitti taas tätä päivää :))

Aba: No jos sun elämä riippuu siitä niin kai mun pitää sit postata :( :D

Nelli: Pitäis pitää sellainen perinteinen blogimiitti, mut se oliskin angstimiitti :D Sit kaikki vois aina valittaa ja jaettais vuoden valittaja palkintoja.. ja saatais kaikkea paskaa kamaa kasseissa mistä voitais lisää valittaa.. tai parempi, ei saatais mitään ja sen takia vinettäis lisää.. hmm