05 marraskuuta 2010

Mustanainen.jpg

Huomaa että on syksy. Mun pukeutuminen on todella tylsää. Lusmuan joka päivä töissä mammatunikoissa ja legginsseissä koska ne on helpoin pukea päälle eikä ahdista. Mulla on taas hirveä ahdistuskriisi siitä että en jaksa tehdä mitään, rahaa menee ja paino nousee. Pitäisi varmaan tehdä vähemmän töitä, jotta olisi edes kerran viikossa vapaapäivä jolloin voisi mennä esimerkiksi salille... mutta tiedän jo nyt, että en kuitenkaan menisi, vaan olisin himassa "keräilemässä voimia" ja sitten vaan harmittaisi että olisi voinut lusmuta töissäkin - koska siitä saa palkkaa.

Marraskuu on aika bookattu ja kaikki viikonloput olen töissä. Mulla on kuitenkin jotain mitä odottaa.17.11 menen ystäväni seuraksi myymään kaikkea ihanaa mitä Lovelace couturella on tarjottavana  Dressing mimia goes rocklesque tapahtumaan (silloin myös poikaystävä saa himottavan rintatatuoinnin) ja 24.11 on minun aika päästä neulan alle. Jeee jee!

Tänään lähden helsinkiin ostamaan itselleni uutta talvitakkia, wish me luck. Tästä tulee tuskastuttavaa...

3 kommenttia:

Sagu kirjoitti...

Mulla on taas hirveä ahdistuskriisi siitä että en jaksa tehdä mitään, rahaa menee ja paino nousee.
Joo, ihan sama täällä! Ja silti ei vaan saa tehtyä noille asioille mitään... Jotenkin tuntuu, että kun on tähän kuntoon päässyt, niin there's no going back. Omasta tahdonvoimasta ja yrityksestähän se olisi kiinni, mutta kun ei mulla sellasia ole!

Mä muuten ostin Seppälästä ne samat punaiset kengät kuin säkin. Ihan täydelliset pikkujoulupopot. <3

Mirette kirjoitti...

Sagu: En tiedä susta, mutta eikö ole ihanat jalassa? Ne remmit vielä tekee sen, että niillä voi tanssia vaikka ripaskaa jos siltä tuntuu.
Ehkä se on vaan taas tämä syksy/talvi. Hitto että nykyään on pimeääkin!

Sagu kirjoitti...

Joo, ovat mukavat jalassakin :)