03 marraskuuta 2010

Aivopieru

Oikeasti. Minun aivot on aidosti sulanut viemäriin. En tiedä mikä minun järjenjuoksua vaivaa, mutta ei vaan leikkaa. Olen nyt useana päivänä esimerkiksi duunissa pelannut about tunnin pasianssia kerrallaan, enkä ole päässyt sitä läpi. Tänään jouduin kysymään facebookissa, kirjoitetaanko enää enää vai enään... (Miksi kysyin ylipäätään tuota asiaa FB:ssä? No kun hei daa, sehän on nykyään nopeampi kuin google saada vastauksia. Ainut vaan että kaikki muutkin saa selville millainen pieruaivo minä olen.) Äidinkielen tasohan mulla on aina ollut tosi alhainen, ja varmasti moni tätä blogia lukeva on sen huomannutkin. Muutama lukija on saattanut jopa repiä hiuksiaan päästään mun typoilusta. Kiusaus niiden korjaukseen on varmasti suuri. Saatte kyllä korjata mua. 

Niin joo, ja meni mulla  myös maanantaisessa inventaariossa ikuisuus pohtia, että paljon esim 100 000g on kiloina.  Lopulta sain vastauksen muualta kuin omasta päästäni. Onneksi. Olen vaan huomannut, että heti kun en tajua jotain saan jonkun ihmeellisen hermoromahduksen. Aivot menee lukkoon, hönkäilen ja puhisen. Olen ihan omissa ajatuksissani ja tapitan tyhjää.
Dagsson 'Should You Be Laughing At This?' cartoon 2



Niin joo, siihen valokuvaushaasteeseen vielä semmosta. Ilmoitin rakkaalle muzerolleni että mun pitäisi ottaa siitä kuva. No se sanoi, että se suostuu vasta sitten kun se on saanut uutta tatskaa. Eli jos tatuointiaika on 17pv, kuvaa voisi irrota 20.11.2010. Tosin jos kuva pitää olla valmis...siinä voi mennä muutama kuukausi... pitää vielä kysyä siltä. 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"I hava a name" Apua, mua naurattaa liikaa! :D

Essi

Anonyymi kirjoitti...

Mire, aina sä oot tollanen ollu =)

-eve

Mirette kirjoitti...

anonyymi: hugleikurit on parhaita. Hei niitä on myös kirjoina <3

anonyymi: Jep :D