13 lokakuuta 2010

White stripes

Jeah, löysin h&m:ltä ihan perus t-paidan. T-paidat ei vaan yleensä sovi mulle. Ne ahdistaa ja on yleensä aina jotenkin liian slimmejä tai tyhmän mallisia. Tämä perus t-paita on mun mielestä just oikeanlainen. Löysä ja rento, mutta silti siinä on jotain.En tiedä olenko koskaan vinennyt tästä, mutta mun mielestä nykyään miltein kaikki printti t-paidat on ihan helvetin rumia. Siis niissä lukee jotain ihan ihmeellistä ja on jotain ihme kuvia ja ne on yleensä vielä ällöissä väreissä. Ja ihmiset käyttää niitä. Gina tricot on esimerkiksi hyvä esimerkki kaupasta joka myy näitä printtipaidoissa. Ne on vaan r-u-m-i-a ja mauttomia. Ja niitä käyttää just sellaiset ihmiset jotka ei vaan osaa pukeutua. Mielikuvituksen puutetta jos t-paidassa lukee holiday kaunokirjoituksella ja viisi palmua. YÖK. Mutta tämähän on vain minun mielipide. Ah, kiitos tästä avautumisesta. 

Whay say you?

Nyt muuten alkoi se syksyn inhopuoli: On oikeasti hiton kylmä!

Minä ja iso pääni menevät syömään nyt! Heippa!

5 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

joo muaki ahistaa ne aivokuolleet tekstit tyyliin "scary but cute" tai "i love me and my dogs love cats". tai yleensäkään paidat jossa lukee yhtään mitään. monesti ku joku kävelee semmonen päällä vastaan tulee vaan mieleen että onkohan se koskaan ees lukenu mitä tossa sanotaan ? ja siis parhaitahan on ne "isäntä" ja "kävelevä katastrofi"...

Kermaperse kirjoitti...

Mäkään en fiilistele printtipaitoja, en oo koskaan fiilistellykkään, vaikka muutaman jopa omistan. Taino on niissäkin pari lempparia kuten my little pony (mut se onki sellanen juttu) ja sellanen vanha H&M:n paita jossa on enkeleitä ja pääkalloja :D Mul on yks GT:n printtipaita, jossa on myös tekstiä ja kesti tosi kauan ennen ku otin sen käyttöön, ihan vaan sen tekstin takia. Ja mäki oon huono käyttää t-paitoja. Näytän must aina jotenki fätiltä niissä.

Mut joo, i feel your pain. Ihan kivojakin poikkeuksia silti löytyy :)

Juliahelmiina kirjoitti...

Oon niin samaa mieltä noista printtipaidoista (okei, Kermaperseen mainitsema my little pony ois poikkeus ja onhan mulla itsellänikin hieno turtles-paita mut)! Varsinkin just kaikki Ginan ällötyksen (jotka on sellasta ohutta, läpinäkyvää trikoota) on rumia lirttejä :< Ja Holiday + viisi palmua, ei tarvitse sanoa enempää...

Anonyymi kirjoitti...

Onks toikaan paita niin mielikuvituksellinen? :D

Mirette kirjoitti...

Nelli: Joo noista duudson paidoista en sano mitään, ne on omaa kastiaan :D

Kermaperse: Yleensä se teksti pilaa tosi monet paidat. Ginalla on ollut jotain ihan siistejä, mut sitten siinä on niin dorka asiaankuulumaton teksti, että yhh. Ja siis todellakin poikkeuksia löytyy. Kyllä mä jotain bändipaitojakin pidän mieluusti jos ne on hienoja ja hienoja printtejä - jota en kyllä ole vielä löytänyt pahemmin :D

Juliahelmiina: Niimpä, kaikki makkarat rutistuu esiin ja napa näkyy läpi. Ja mä en ole mikään timmi keskivartalolta, yäh.

Anonyymi: No on se sata kertaa hienompi kaikessa yksinkertaisuudessaan kuin sellainen paita jota gt myy. :D Less is more!