15 lokakuuta 2010

When I grow up I want a pony I'm gonna ride her from dust til dawn

Heräsin tässä viime viikolla ankealla mielellä. Ajattelin sitten piristää itseäni pukeutumalla johonkin kammottavan ylisöpöön. Jep, ponit kehiin. Olen käyttänyt tuota Hell bunnyn mekkoa muutaman kerran, ja jotenkin se ei vaan iskostu omaksi jutuksi. Voi olla, että tämä tulee vielä päätymään kirppiskasaan jossain vaiheessa :--( Toisaalta, välillä on ihan mukava pitää jotain muutakin päällä kuin mustaa.Ilmeestä voitte huomata, että pirteystaso ei noussut vaikka olin ympäröity sateenkaarilla.
Mikäs on raadin mielipide tästä mekosta, pitää vai eikö pitää?

5 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Jos myyt, ni myy mulle! Toi on niin ihana, en ymmärrä mitä vikaa siinä on, ku oot niin söpö siinä!

MOENDE kirjoitti...

Eiku myy tää mulle! :)

aba kirjoitti...

EIKUN MYYT MULLE !

..jos ees siis myyt sitä.
mikä koko se on? :)
huutokauppa pystyyn!

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Mä oon liian mature. :D ahhaha

MOENDE: haha, hyvä että on ostajia.

aba: Sä hukkuisit tohon. Taitaa olla 14, eli 42 eli XL, ja sä oot niinku xs!? :D

i hate early mornings kirjoitti...

IHANA!