14 lokakuuta 2010

Uus jutska

Minäpä saan kohta uuden repun. Tilasin Zoovillagesta Fjällrävenin repun hintaan 55€. Hyvästi kipeä olkapää ja koliseva matka kameralle. Tervetuloa kouluaika! Okei, tossa lauseessa ei ollut mitään järkeä. Mutta kuitenkin, tilasin tämän koska a) se on söpö b) Mun kamera oikeasti matkustaa mun "käsilaukussa" tarakalla ja se ei ehkä ole kaikista paras paikka järjestelmäkameralle.. hmm. c) Jos lähtee shoppailemaan on kummatkin kädet vapaana...Ainut vaan että romanit pystyy pöllimään helpommin.. hitto, en ajatellut tuota aikaisemmin. No mutta kuitenkin, It's Cool! 

Mikäs on teidän mielipide legendaarisesta Kettu-repusta?

8 kommenttia:

Anni kirjoitti...

:O Mäki meinasin hommata repun ja googlailin just fjällräveneitä. En vaa oikee tiiä paljo sinne mahtuis kamaa. MÄKI HALUUN. Mun marimekon reppu yläasteelt asti on palvellu hyvin, mut alkaa hajota käsiin. :(

SUPERVAIN kirjoitti...

löytyy omasta kotoa! Nyt kun lunta alkaa puskeen, tarttee varmaan siirtää koulutavarat sinne, kun avonaisessa kassissa kuljettaminen on vähän niin ja näin :D

Unnu kirjoitti...

Hahaa, sä ostit sen! Muistan kun olet aiemmin puhunut tästä. :) Reppu olisi kyllä kätevä.. En edes halua ajatella kuinka monta kertaa kamera on kolahtanut olkalaukun heilahdellessa. :P

marppi kirjoitti...

kettureppu on sika hyvä ! ja kyllä meikkiksellä on ainakin mahtunu sinne kaikki koulutarpeet oikein hyvin ! ja hartiat kiittää

ps. kirpparoi se ponimekko blogin kautta mulle <3

NELLI kirjoitti...

siis SÖPÖ ! määki oon kans alkanu fiilistelemään reppuja... en kyllä varmaan osais käyttää semmosta. ja semmonenhan on tosi fiksu hankinta tässä vaiheessa ku lukioki on melkeen loppu, ja laukkuun tarvii tunkea enää kolme pientä kirjaa :D

Anonyymi kirjoitti...

Saattaahan toi olla käytännöllinen, mut onhan toi myös pirun ruma :D

veerra kirjoitti...

jokunen aika sitten mulla oli joku pakkomielle noista repuista ja kävin kattelemassa noita Maken pyydyksessä... :---D Mut jotenki se laantu kuitenki vaikka noi onkii ihan sika hienoja 8)

Mirette kirjoitti...

Anni: Luulis et mahtuu kirjast, mut mä voin mitottaa sitku saan omani :D

SUPERVAIN: Ne on niin söpsöjä!

Unnu: Joo mun kamera on saanut kyl osumaa kaikesta. Parasta oli kun päätin suojalle kameraani yks päivä ja laitoin laukun käsitangolle (ettei siis ois tarakalla) niin laukku pamahti valotolppaa päin. Ups.

marppi: Joo kaipaan reppuaikoja. En muista koska viimeksi mulla olisi ollut reppu.

NELLI: Mä ees ole koulussa. Mut mulla on laukku aina täynnä sälää joten repussa niille olisi enemmän tilaa. Ja vois kuljettaa vaikka maitoja repussa!

Anonyymi: Sä et vaan ymmärrä näiden perään!

veerra: En ittekkään tiennyt aluksi että noi on niin sikakalliita :|