11 lokakuuta 2010

Ripsiin pituutta

Ostin uutta ripsiväriä. Tämä on kolmas versio tästä samasta tuplapää ripsarista: Double Extension Renewal Serum Inside . Olen kokeillut sitä punakultaista ja öö, hopeavalkoista. Ne on aika tyyriitä, joten olen pitänyt nyt jonkun kolmen vuoden tauon, kunnes päätin taas ostaa tätä... tietysti hieman erilaisena taas. Liiemmin en ole siis perehtynyt kyseeseen tuotteeseen tai siihen mitä se tekee... mutta kyllä tämä on taas uusi lemppari.

Ripsiväri, joka lupaa pidentää ja antaa ripsille volyymiä. Toisessa päässä on Renewal Serum -pohjustus, joka levitetään ripsille ennen itse ripsiväriä. Pohjustus lupaa hoitaa ja vahvistaa ripsiä, kun taas itse maskara pidentää niitä. 

Kuten kuvasta voitte huomata, mun omat ripset on aika mitättömän näköiset ja väriset. Olen yrittänyt värjätä niitä kestovärillä, mutta jostain syystä en silti saa tarpeeksi "Värjäävää" eli mustaa tulosta. Pitäisi ottaa vielä superlähikuva ripsarittomista ripsistä, sillä mun ripset on oikeasti aika tuuheat ja pitkät, mutta värin takia niitä ei vaan näe ollenkaan :--(
Yllä olevissa kuvissa en ole hirveän huolella sitä levitellyt, mutta ero on aika suuri.
Mitäs tykkäätte? Onko vieläkin liian hämähäkit?

9 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Hei, ripsien pitääkin olla hämähäkit :)

Bella kirjoitti...

IHANAT ripset! Haluisin just tollaset. Itellä on ihan ok pitkät yläripset, mut kans tosi vaaleat niinku varmaan monella suomalaisella ja vaaleaihoisilla muutenkin? Ja sit mulla ei ole melkeen lainkaan alaripsiä, ne on ihan mitättömät ja lyhyet :-D

aba kirjoitti...

Pienet hämähäkit on hyvät.
Mä en tosin koskaan meikkaa alaripsiä, koska ripsari tuntuu aina silloin rapisevan poskille.
Oot niin nätskä. <3
Näin susta viime yönä unta, että nähtiin Helsingissä. :D

Mirette kirjoitti...

Elina: No totta turiset. Oon vaan saanut niin paljon negistä että meikkaan ripset hämähäkeiksi. Teinihorous <3

Bella: Hihi kiitoksia. Kannattaa käyttää näitä avustavia ripsareita niin saa tuiskuripset!

aba: Niimpä! Mulla se riippuu ripsarista, että variseeko vai ei. Esim maybellinen ripsarit tuntuu varisevan kaikki, mutta lorealit on ollut tosi hyviä!

Ja hei, mitä nään unet on :D Tää on jo toinen kerta. <3 heheh

Peps kirjoitti...

Joo hyvät! Mä tykkään ton tasosista hämisripsistä B)

NELLI kirjoitti...

mulla kans tuntuu ettei ripsivärjäyspakkauksista meinaa millään saaha tarpeeks tummaa tulosta... sen pitää sit olla jotain puoli tuntia enkä kyllä tiiä onko se kovin terveellistä :D

mut hei, hämiksethän on just jees !

Anonyymi kirjoitti...

Ite en tykkää hämisripsistä, tai siis omassa naamassa en! Siks käytänki ripsiharjaa vai mikä se vekotin on :)

tuijja kirjoitti...

Huh, oon niin kateellinen noista sun räpsyistä! Mä en osaa edes meikata mun alaripsiä ilman että sutisin väriä alaluomiin :(

Mirette kirjoitti...

Peps: Räps räps, en saa silmiä auki oooaaa.

Nelli: Mut sullahan on aika tummat piirteet Vai onks ne kaikki fake ja värjätty? Mä oon albiinokarvainen :(

Anonyymi: se riippuu varmaan muustakin meikistä. Jos laittaisin lärviin vielä hirveät rajaukset, mustaa luomiväriä, valkoiset huulet ja kirkkaanpunaiset posket, voisi olla aika kammottava.

tuijja: Kyllä mäkin sudin aina alaluomet täyteen, mut sit vaan topsi käteen ja muutamat pyyhkäsyt. Kyllä mä aina välillä onnistun olla sottaamatta :D