22 lokakuuta 2010

Red red roose...

Aah, nyt kun palailen taas näihin suhteellisen epätoivoisesti räpsittyihin kuviin muistan taas miksi rakastankaan noita kenkiä.Ne ovat jumalaiset! Olen ostanut kahdet punaiset korkkarit elämäni aikana ja nekin viimeisen vuoden aikana, mutta täydelliset on jäänyt puuttumaan. No nyt minulla on ne! Kengät maksoivat naurettavat 19,95€ ja ovat Seppälästä. Ja siis näissä kengissä on se kaikki mitä hyviltä kengiltä tahdon 

1.Mukavuus
2.Remmit
3. Väri
5. Korko

Toki korko olisi saanut korkeampi siinä suhteessa, että ne olisi visuaalisesti ollut "roheemmat", mutta mukavuudeeltaan nämä on jotain ihan mieletöntä. Kelatkaa, kopottelin näillä baariin - olin koko illan baarissa (tanssin), ja kopottelin grillille ja sieltä vielä kotiin eikä mitään kiputiloja seuraavana päivänä jalassa.

Parasta tietenkin oli, että ostin nämä perjantaina ja lauantaina Mira lähetti mulle viestin että oli pyörimässä kaupungilla äitinsä kanssa jne. No meinasin kirjottaa vastausviestiin, että kai sä bongasit Seppälästä yhdet uudet ihanuuskengät, mutta en jaksanut naputtaa, vaan kysyin mitä löytyi. "Löysin Seppälästä maailman ihanimmat Minna Parikkamaiset punaiset korkkarit seppälästä!" Tässä vaiheessa hieman hihitytti. Välillä sitä on niin samanlainen maku toisen kanssa :--D
Se siitä ylistyksestä. Mutta hei, eikö ole oikeasti ihanat <3?

ps. Voisko Jersey shoresta tulla 3 tuotantokausi, niiin parasta. :--D

12 kommenttia:

brita kirjoitti...

nuo on kyllä aivan ihanat 8D matalakorkoiset kengät on kyllä yleensä käytännöllisemmät, mutta ne vaan niin harvoin miellyttää niin paljon visuaalisesti. nuo on kyllä poikkeus.

ja hei onhan siitä jersey shoresta tulossa kolmas kausi, alkaa tammikuussa jo :)

Sagu kirjoitti...

DO WANT!!!

Rebecca Maria kirjoitti...

iiihanat noi kengät ! näyttää muuten ihan minna parikka-kengiltä ;)

Laura kirjoitti...

Oiiii mulle myös noi :Ooo <3

Mirette kirjoitti...

Brita: Arvaa mitä brita, sä just pelastit mun alkavan vuoden 2011. :-D JES!

Ja juu, noi on vaan jotain niin kaunista :)

Sagu: LÄÄH!

Rebecca Maria: No eiks ookki, yritin vielä ettiä nettikaupasta kuvaa niistä minna parikan versioista... ei löytynyt vertailu matskua :D

Laura: Äkkiä kipin kapin seppälään! :P Siellä oli itseasiassa tosi hienot overkneetkin mutta näytin aidosti prostidoitulta niissä spugetakkini kanssa :D

Jonna kirjoitti...

Ihanat, tahtoo myös! <3___<3

tane kirjoitti...

oi mitkä ihanuudet !

Kermaperse kirjoitti...

Mä huomasin noi kans tänää seppälässä. Kivat :)

Anonyymi kirjoitti...

Kävin kokeilemassa noita yksi päivä, mutta ei tuntunut mun jalassa hyviltä... Harmi!! :D

Anni kirjoitti...

:O Ihanat! MÄKI HALUUUN :(

tuijja kirjoitti...

Mulla on vähän samanlaiset mustina ja oon ollut ihan järkyttynyt siitä miten mukavat ne on jalassa :D

Peps kirjoitti...

Noi on niin hienot, että harkitsen reissua Seppälään!