07 lokakuuta 2010

Myöhäinen synttärilahja

Tiedän että seuraavat kuvat eivät kiinnosta ketään, ja ne on oikeasti tosi äkkiä räpsäistyjä. Mutta niissä on silti jotain äärimmäisen hienoa:













Ne on nimittäin otettu mun uudella ikiomalla opparilla Sonyn DT50mm f1,8! Aaah, tämä on niin siisti. Sain sen siis hieman myöhästyneenä syntymäpäivälahjana mun isältä. Parhain iskä ikinä! Yllä olevat kuvat on otettu aika hämärässä, koska pääsin töistä vasta kuudelta... mutta voin  vaan kuvitella mitä hienoa tällä saa aikaan kirkkaassa päivänvalossa kun nyt jo ero on (ainakin mun mielestä, en tiedä huomaako kukaan muu) niin suuri. Jeeeeee! Nyt tarviin jotain mun kuvausmalleiksi tai saatte nähdä lehtien kuvia seuraavat 5kk... :P



Loppuun vielä maailman masentavinen uutinen.

7 kommenttia:

J kirjoitti...

Onnittelut uudesta objektiivista!

Mä en tiennyt tuosta ensilumiuutisesta -nyt meni pala kurkkuun. En tahdo, koska syksy on mun vuodenaika. Voi argh. Toivottavasti ei oikeasti jo ensi viikolla. No ei se ainakaan jää pysyvästi...

Anna kirjoitti...

Eiku kyl mä tykkäsin ainaki kuvista!

Mun mielestä toi ei oo masentava uutinen. :-) Kyllä ne ehtii tulla ja lähtee vielä moneeen kertaan, eiköhän tää syksy jatku marraskuulle asti!

Unnu kirjoitti...

Nice, onnittelut uudesta opparista!

Sää on asennekysymys. ;)

NELLI kirjoitti...

mun kaveri linkitti mulle facebookissa ton uutisen sillee "jeeeee <3<3<3<3<3<3<33<333<33<33<3<33<3" vähänkö mää vihasin sitä muutaman minuutin sen jälkeen......

Anni kirjoitti...

Mikäää se on? Mikä on oppari? :D oon iha tyhmä, mutku en tajuu. :(

Mirette kirjoitti...

Anni: Siiis oppari=objektiivi. Siin oli viel kuvaki siitä paketista :D

Anni kirjoitti...

haha :D en oo koskaa kuullu sanottavan oppariks.... :DD Ja taisin selaa kuvat vähä liian nopeesti? t. itsekin järkkärin omistava