30 lokakuuta 2010

Minä kun muutkin!

Mun innostus kynsien laittoa kohtaan on aikamoista vuoristorataa. Välillä innostun ja ostelen paljon erilaisia lakkoja ja hoitojuttuja ja sitten taas välillä sama kynsilakka rapistuu kynsissä kuukauden verran kun ei vaan jaksa kiinnostaa. No nyt mulla on varmaan taas innostusbuumi, koska ostin viime viikolla sen glitterkynsilakan... ja Nellystä ilmaisten rahtien takia Konadeja.  

Ensimmäinen kokeilu ei mennyt kovin hyvin. Toivon hartaasti että tässä tapauksessa harjoittelu tekee mestarin. Sain ihan järkyttävän sotkun aikaiseksi, enkä saanut sitä kuviota mitenkään kunnolla leimasimeen. 
Tilasin itselleni mustan sekä hopeisen Konad lakan ja tossa stampperissa on mukana vielä valkoinen.
Tilasin myös tuon ehkä kaikista suosituimman laatan jossa on lepardi ja seepra printit.

Stamperin mukana tuli myös tuommoiset söpöt perhosjutut. Ömm...
Tämmöset niistä sitten tuli.. lol.


Superhienot, eikö? ;)

8 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Mä en niin osaisi tehdä tuollaisia.:)

Riikka kirjoitti...

Oisit nähny millaset mulla tuli kun ekaa kertaa testasin :D

Anonyymi kirjoitti...

hio sitä leimasinta kynsiviilalla niin kuvio tarttuu paremmin :)

sarkku kirjoitti...

Konadit on hankalia .....

veerra kirjoitti...

mua houkuttais ostaa konadeja tai ees semmosia kynsitarroja mutta mulla ei oo hermoja mihinkään näpertelyyn joten tuskin siitä tulis mitää mutta hienothan noi on !

Mirette kirjoitti...

Moumou: Oli se aikamoista sähellystä. :D Mutta hei, toinen kerta oli jo tuplasti parempi, joten tätä voi harjoitella.

Riikka: :D En paljastanut toista kättä, haha!

anonyymi: En uskalla alkaa heti terrorisoimaan sitä. Mutta nyt oli kyse liiallisesta lakan käytöstä.

sarkku: Jep, mut oon alkanut oppimaan!

veerra: Munkin teki mieli ostaa kynsitarroja, mutta eikai ne kestä paljon yhtään? siis jos kastuvat ja lähtevät heti... tai jotain :o

naaG kirjoitti...

hi sainpas tästä hyvän joululahja idean frendille, kiitti:> Nyt lähtee tilausta!:D

Mirette kirjoitti...

Naag: Joo siis joululahjaideana varmaan tosi jees :)