26 lokakuuta 2010

Merenneidonpyrstökynnet

Arvatkaas mitä? Mulla on kimmeltävät merenneitonahkalookalike kynnet <3. Mun oli pakko ostaa tämä Models ownin glitterkynsilakka, koska halusin testata olisiko nämä yhtään peittävämpiä kuin glitterlakat yleensä (jotka siis on sellasia että koko kynsi on täynnä läpinäkyvää ja ehkä yksi pieni glittersiru jossain kohtaa). Mutta kyllä, tämä on juuri sellaista glitteriä, millä saa oikeasti peitettyä koko kynnen kimmellykseen jos niin haluaa! Ihanaa.. vaikka olen kipeänä (ja vihdoin sairaslomalla) saan silti olla bling!

Seppälästä 4,90€




Taito kynsilakan laittoonhan on sitten toinen juttu. Jokainen tavallaan. Minä nyt kokeilin mustan lakan päälle ja kuvassa se näyttää ihan perseeltä. Livenä nämä on kyllä aika ihqut. Pitää heilutella sormia ja hurmioitua niiden välkkeestä.  ihihihih. Nojoo. Noi geelikynnet/akryylit sai kyllä omat kynnet järkyttävään kuntoon, saattoi johtua myös siitä, että minä ainakin poistin ne repimällä ja puremalla,ups.:---(

Ps. miksei nykyään tehdä enemmänkin samantyylisiä sarjoja kuin Nurse Jackie tai Californiacation? Niin parasta.Nauran kippurassa.

1 kommentti:

NELLI kirjoitti...

californication on ihan loistava, nurse jackie ehkä vielä parempi ! rakastuin jackieen ensisilmäyksellä. muutenki rakastan tommosia karuja, mustalla huumorilla täytettyjä sarjoja. myös weeds on ihan huippu, siinä on jotain parhaita henkilöhahmoja ikinä.