17 lokakuuta 2010

London Pubeuilua

Eilen tuli sitten mentyä baariin. Meillä oli Miran kanssa taas superhauskaa jos mukaan ei lasketa pientä välikohtausta, köh. Ei siitä sen enempää. Käytiin jammailemassa Londonissa, mikä nousi heti kärkeen mun lempparipaikaksi. Sairaan hyvää musiikkia, hei, siellä soi Greasin tunnarit! Ja pelimies jota käytiin toivomassa. Nyt odotan vaan että pääsen joku viikonloppu Turkuun Miran luokse katsomaan uutta asuntoa ja.. Turkua! Saatte sitten antaa hyviä vinkkejä Turun menomestoista kun ajankohta lähenee.

Mites teidän viikonloppu?



Mulla oli päällä nyt tuo Stop staringin mekko, josta ei ollut taaskaan kovin kummoista kuvaa. Olisi pitänyt ottaa muutama kuva kengät jalassa... mutta blaah, täällä on niin pimeetä ja salama saa kaiken näyttämään niin hirveältä

Löysin myös aivan jumalaiset korkkarit jotka esittelen myöhemmin. Moikkamoi! :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootte kummatkin ihanan näkösiä, eyeliner-kateus

Kermaperse kirjoitti...

Miul on kauhee Turku-kaipuu. Mäki haluun Turkuun. Ootte söpöjä.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Hihi, mikä on eyeliner kateus? :D

Kermaperse: Mä oon ehkä kerran sillon joskus miinan kanssa ollut turussa. Siihen jää mun Turku tietous. Säälittävää.

aba kirjoitti...

vyötärös näyttää tossa mekossa superkapealta. :)
jeejee.

Mirette kirjoitti...

aba: Se onki semmonen oikean paikan tiukentajamekko, ja sit toi lärppä päällä peittää mahan edestä päin. sivusta saatan näyttää raskaana olevalta