14 lokakuuta 2010

Haastetta


ELikkäs, sain siis tuommoisen beautiful blogger jutskan Annalta, Nelliltä, ja en ole ihan varma muististani että oliko se tämä jonka sain myös Tuijalta! 

Kiitoksia paljon! Tähän olisi pitänyt ilmeisesti laittaa seitsemän suosikkiblogia, mutta en jaksa alkaa pohtimaan sitä nyt, yhyy.

Eli 7 asiaa, jota kaikki ei tiedä(oikeasti, kaikki tietää kaiken musta):

1.Minä tuotan tolloja. Kyllä, räkätolloja. Jos mun taskut näyttää täysiltä, se johtuu siitä, että niissä on iso kasa räkäliinoja. Mulla on jotain vikaa mun rään erittymisessä, kun nuha kestää ympäri vuoden. Kolme yleisintä paikkaa missä pitää olla tolloja: taskut, tyynynaluset ja rintsikat. Illalla nukkumaan mennessä yleensä masennus ja niiskutan jostain tyhmästä jutusta, tai muuten vaan inhoan nousta ylös jos yhtäkkiä tunnenkin että pitäisi niistää, siksi piilotan niitä tyynyn alle ja saan aina kuulla noottia siittä :(. Jos vaatteissa ei ole taskuja, laitan yleensä paperikasan rinnuksiin. Muutaman kerran olen unohtanut paperikasan ulos lähtiessäni ja huomannut sen esimerkiksi pukukopissa, hammaslääkärissä tai töissä. Valitettavasti monelle voi tulla mielleyhtymä siitä, että yrittäisin täyttää mitättömiä rintojani. Mutta ei, se ei johdu siitä. Joudun myös paniikkiin jos huomaan että taskussa tai laukussa ei ole nenäliinaa, se on ehkä kammottavinta ikinä. En voi ymmärtää ihmisiä jotka vetää räkää suoraan nenän sisään, hyi helkkari. Inhoan myös niiskuttavia ihmisiä - NIISTÄKÄÄ! Mun niistämisääni on myös aika kova töräytys. Tätä ette siis varmaan tietäneet minusta. Ahh helpotti.

2. Olen ajanut skootterilla 6 kaljan jälkeen kaveri takapenkillä ilman kypärää tai korttia. Poliisi pysäytti ja puhallutti. Puhalsin nolla, talutin skootteria 100m kaverin pihaan ja ajoin voitonriemuisena himaan.

3.Ostin blogin alkuvaiheessa hirveitä rytkyjä kirppikseltä, että sain esitellä niitä blogissa sikahyvänä löytönä. Lol.
Myin nuo kauheat latexilegginssit huuto.netissä jollekkin Esalle. :|

4. Omistan 50 centin levyn. Mun oli pakko saada se kun kuulin ekaa kertaa Wanksta biisin, se oli silloin niin hyvä että soitin sitä nonstopilla. You say you are wanksta....


5. Menetän hermot hetkessä. Siis hetkessä. Ei ole mitään raivostuttavampaa kuin avaimien  tai puhelimen etsiminen laukusta.  Mun tekisi myös raivota kaikille ihmisille jotka hidastelee kaupan kassalla, kävelee keskellä tietä, huutaa perään "tämä ei ole pyörätie", kun joku ei vastaa puhelimeen, kolautan jalan johonkin, ihmiset hidastelee mun edessä ottaessaan esim kauppakoria - jos on yksi kuilu mistä kaikki menee, NIIN LIIKETTÄ. Yleensäkkin hitaat ihmiset mun edessä raivostuttaa. Hirveintä on kuitenkin huomata, että välillä ajatuksissani hortoilen myös keskellä pyörätietä. Havahtuessani siitä, iskee syvä häpeä.

6.Otan jokaiseen blogikirjoitukseen 200 kuvaa itsestäni ja yleensä kaikissa on jotain vikaa.

7.Olen kakannut Turkissa (14v) niin ison kakan, että pytty ei vetänyt sitä.


14 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Mirre :D Mä repeilen atk-tunnilla, kiitos.

Ulrika kirjoitti...

Minusta nuo leggarit on hienot ja omituisen värinen paita myös :) Mut niiden huuto-ostaja on varmasti joku latexipervo :D

Mut miten ihmeessä oot puhaltanu nollat kuuden kaljan jälkeen :O Puhalsitko jotenkin ohi?

tuijja kirjoitti...

Leggarithan on hienot! Ostin vähän samanlaiset viikonloppuna :D okei, ne on ehkä vähän enemmän mattapintaset ja rosoisemmat...

Niiskuttajien lisäksi mä inhoan ilmaan niistäjiä!! Yöööök. Varsinkin vanhemmat miehet harrastaa sitä :(

Anonyymi kirjoitti...

: DDD haha oot paras!

LURA kirjoitti...

:DD sai taas kunnon naurut, mahtava postaus !

Hertta kirjoitti...

Oot paras! <3 Tämmösten juttujen takia sun blogi on parhain. Reality never hurts!

tane kirjoitti...

oot niin ihanan aito :----D

oon lukenut sun blogia jo pidemmän aikaa mutta oon tosi laiska kommentoimaan, mutta nyt oli ihan pakko tulla ja repästä ! oot ihana :)

Anonyymi kirjoitti...

haha ihan paras! :D mut en tajuu miten oot voinu puhaltaa nollat?! :O

J kirjoitti...

Haha, tunnen läheisesti henkilön joka on sulle varmasti sukua ensimmäisen kohdan perusteella. :)
Viimeinen kohta oli kuitenkin kaikkein huikein!

NELLI kirjoitti...

en tiiä saisko näille nauraa mutta hihittelen täällä ääneen. no en hihittele ko hörisen rumasti.

mää tiesin että tästä tulis sun tekemänä maailman hauskin :D

Mirette kirjoitti...

Ulrika: Ei tietoo, jotenki puhalsin vaan sen ilman poskista ja aika hätäseen. Mulla oli onni matkassa. :D

tuijja: joo sekin on kyl ällöä :D

Hertta: Kiitoksia :D <3

tane: Kommentteja on aina ihana saada kiitoksia :)

J: Se oli loppuhuipennus. :D

NELLI: päästin mun intuution vapaaksi"!vai miten se menikään

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa et joku muukin on nenäliinojen suurkuluttaja. joskus kun kaivelee jotain avaimia taskusta tai laukusta niin kamalat nenäliinakasat nousee esiin

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joo toi on niin been there done that. Kerran jätin meidän kerrostalon rappukäytävään vanan tolloja kun kaivoin avaimia taskusta ja niitä tipahteli joka kerrokselle vahingossa. Tiesi poikkis että olen kotona :D

xmacex kirjoitti...

Kokemukseni mukaan et selviäisi järjissäsi Japanissa; ne niiskuttelee ennemmi ku niistää. Siellä niistäminen on huono tapa, vähän niinku kakkaisi julkisesti. Siellä pari käytyäni itelleki on tullut inho niistelyä kohtaan... tai siis niistäminen on hyvä juttu (helpottaa oloa, ja muutenki on mahtava toimitus), ja se niiskuttaminen on ärsyttävää sekä oma niiskutus että muiden niiskutus, mutta se niisto on mun mielestä hyvä suorittaa joissain vähän syrjässä, eikä esim. ruokapöydässä/kesken kokouksen.