23 lokakuuta 2010

Farkkubeibe

Lol, todellinen "asukuva". Okei, jotain täytettä tälle blogille pitää saada. Mutta hei, mulla on farkut jalassa. Siis FARKUT, ei farkkulegginssit. Nuo ei vaan istu. Heti ekan käyttökerran jälkeen muuttui lörpöiksi ja muutenkin, en vaan tykkää hirveästi tuommosesta kulutuksesta.  Niin ja tosiaan siis, öö toi oikean puoleinen kuva löytyi mun kamerasta ja mun mielestä se on kerrassaan hieno, koska sitä ei ole lavastettu.

Ensi viikolla jos kerkiän, on pakko lähteä metsästämään talvitakkia, talvikenkiä ja superhyvin istuvia farkkuja. Jotenkin musta tuntuu, että en tule löytämään mitään noista, koska aina jos etsii jotain sitä ei löydä... tai sitten pitää vaan olla valmist upottamaan hankintoihin paljon rahaa. Ja no, mä olen kyllä valmist pulittamaan ison hinnan talvitakista jos se on muuten kaikin puolin ihana ja lämmin. No more Michelin-ukko-vibration for me this winter!

Hyviä viikonloppuja kaikille. Sain kutsun opus K:honkin... himottaisi mutta taidan parannella näitä flunssan rippeitä vielä kun ääni pihisee.

2 kommenttia:

Sagu kirjoitti...

Haha, ihana toi oikeanpuoleinen kuva :D <3

Farkut on kyllä yksi ikuisuusmurheenkryyni. Itsehän olen lyhyt ja lyhytjalkainen, lihava, mutta suhteellisen hoikkapohkeinen, ja vyötärö suhteessa perseeseen on melko kapea. Lisäksi en haluaisi käyttää mitään matalavyötäröistä mikä puristaa mahaa... Mahdoton tehtävä? :D

Mirette kirjoitti...

Sagu: No sama. Ja aina kun mä ostan ne, niin jos ostan liian tiukat, en käytä niitä koska ne puristaa inhottavasti mahasta, tai sitten ostan just sopivat ja hyvät päällä jotka roikkuu heti seuraavalla käyttökerralla. Siksi tunikat ja legginssit on mun juttu, tunika peittää kakkapussit. :D