05 lokakuuta 2010

Days when you feel like shit.

Leivoin äsken pullaa. Nyt suoraan sanottuna vituttaa ja särkee päähän. Nämä on taas näitä päiviä kun tekisi mieli kaivaa lusikalla omat sekä ehkä jonkun toisenkin silmämunat irti naamasta. Elämä on. Jotain siistiä sentään, sain kutsun Cityn kaupungin paras eventtiin. Avecci puuttuu vielä, mutta jos en sellaista saa, menen kai vaikka yksin.



Koska olen ollut aika lailla tässä vallitsevassa olotilassa, en ole hirveästi jaksanut edes postata. Kukaan ei jaksa kuunnella ruikutusta monta postausta putkeen.. Toisaalta mun koko blogi perustuu aika lailla ruikutukseen. Hmm. Ehkä menen nukkumaan nämä negisfiilikset pois. (True angstin lisäys: mutta herään aamulla kuitenkin samaan oloon).

6 kommenttia:

Peps kirjoitti...

Voi eii, näytät kyllä ihan joltain 5-vuotiaalta joka on jääny ilman karkkia :'(

Mirette kirjoitti...

Peps: Enemmänkin 5-vuotiaalta joka on syönyt liikaa karkkia. :D

Unohdin mainita, että mä kuvauksen ajaksi päästin pedon valloilleen. Oikeasti pidin karvani kiinni koko päivän :(

Hoopa kirjoitti...

Yyyh mulla oli eilen ihan sama fiilis! Tulin duunista kotiin, soin puol levya suklaata ja menin paikkareille. Luulin etta ois auttanut, mutta vitutti vaan entista enemman kun heras :D

NELLI kirjoitti...

heippa kaunotar ;))) mulla on sulle tekemistä mun blogissa !

Mirette kirjoitti...

Hoopa: Ehkä se johtuu hormooneista :( voi meitä naisia.

NELLI: O ou, mä teen sen, lupaan :D pitäis pari muutakin jutskaa tehdä

Ulrika kirjoitti...

Mua ei ruikutus postaukset haittaa. Parempaa sellainen kun sellainen jatkuva -kävin ihanien ihmisten kanssa ihanissa paikoissa, söin ihanaa ruokaa ja ostin ihania juttuja-. Niin kun ei se elämä voi aina olla niin ihanaa vaikka kuinka haluaisi.