20 lokakuuta 2010

Bad Karma?

Viime viikolla ihmettelin FB:ssä että miksi tuntuu että nykyään kaikki on jatkuvasti kipeänä. Itse olen kerran vuodessa. Syynä: Rakastan valkosipulia ja juon gefilusmehua. Lääketieteellinen totuus: Hyvä vastustuskyky? Lisäsin kyllä ihmetykseeni että sitten kun oikeasti olen kipeänä, se on mahdollisimman väärään aikaan. Jep.

No asiaan. Nyt on syyslomaviikko. Töissä on minun lisäkseni  normaalisti kolme työntekijää, mutta kaksi on tällä hetkellä lomalla. Eli oikeasti, on vain minä ja se toinen tekemässä loppuviikkoa.  Omaa auktoriteetin puutetta kun en osannut laittaa hanttiin sen toisen "loman" suhteen (joka siis oli pyyntö jonka olisin voinut kieltää). Mitä siis nyt? Tietysti eilen aamulla heräsin järkyttävään kurkkukipuun ja illalla ennen nukkumaan menoa oli kuumetta 37,11. Okei toi on aika mitätön. Menin tänään ihan normaalisti töihin, vaikka olo olikin aika hutera. Mittasin kuumeen uudestaan äsken, ja nyt se on 37,39. Ja hienointa tässä on, että mä EN voi jäädä sairaslomalle vaikka se tosta nousiskin. LOL. Koska toinen on keskisuomessa ja toinen Turkissa. Miten voi oikeasti olla näin huono tuuri?! Mä haluisin vaan makaa peiton alla ja katsoa kuumehuuruissa telkkua - aina välillä ehkä nukkua. Mutta ei, tärisen töissä viiden hupparin alla ja manaan mun duunipaikkaa. Kipeenä olo olisi ihan ok, jos oikeasti saisi olla kipeänä. yhyy.

Sitten muutama kesäfiilistely joita en ole muistanut/jaksanut julkaista.





2 kommenttia:

effy kirjoitti...

Mietin aina Skinsiä katsellessani, että kuka mulle tulee mieleen Michellestä ja nyt mä sen keksin: sä! :D

http://mytakeontv.windsofpower.com/wp-content/uploads/2008/08/michelle1.jpg

Mirette kirjoitti...

Effy: haha, outoa. Emmä huomaa, pitää kysyä joltain kaverilta et onks se samaa mieltä XD