02 syyskuuta 2010

Pipau

Tänään oli kirpeä aamu. Siis oikeasti kylmä. Mihin se kesä taas meni? Ei mitään tietoa. Syksy on siitä hyvä, että joko tuntee elävänsä tai päin vastoin. Tällä hetkellä tunnen olevani elossa. Eneragiavaje on kuitenkin välillä ihan järkyttävä. Olen nyt pari päivää käynyt taas toimituksessa tekemässä taittohommia. Huoh, hitto vie jos en pääse opiskelemaan ensi keväänä, mä oikeasti haluan graafikoksi. Tänään sain tehtäväksi taittaa yhden artikkelin, johon käytettiin vanhaa pohjaa osviittana, mutta muuten sai aika lailla väsätä yksin. Teki mieli ruveta itkemään kun päätoimittaja sanoi "Täytyy sunkin alkaa oppia itse näitä joskus tekemään eikä kopioida aina vanhaa pohjaa niin kuin apinat konsanaan". Kuulosti ehkä ilkeämmältä, mitä tarkoitti, mutta mulle iski semmonen "Byäääääh, en osaa, mutta haluan oppia, auttakaa". Taisin jotain puuskahtaakkin, että no kun en mä osaa. Johon AD tokaisi, "no tottakai sä osaat, kokeilet vaan rohkeesti". Eli kuka ei nuku ensi yönä...

2 kommenttia:

Jeni kirjoitti...

Tsemmpiä! :) Älä huolehdi.

Kermaperse kirjoitti...

Osaat mitä vaan, kun vaan haluut! Mäki oon jo niin kilahtamaisillani. Haluun opiskelemaan!! Vittumaista ku tietää nyt tasan tarkkaan mitä haluaa, mutta ei saa sitä...vielä!