12 syyskuuta 2010

P0p0t

Määpä ostin uudet kengät prismasta. Jouduin hetken kyllä ostamisen jälkeen miettiä, että onko nämä taas niitä ostoksia, että kaduttaa jälkeen päin kun on ostanut halpaa paskaa sen laadukkaan ja kestävän tilalle. Eilen lopulta luovutin ja revin hintalapun pois näistä. Törkeän hyvät jalassa, ja ei toi tekonahkainen kiilto niin ällöttävä ole, en jaksa välittää. Hintaa popoilla oli 39,90€. Mitäs sanotte? 

Tänään olen taas potenut krabbista ja lukenut tätä, oikeasti, parempia kirjoja saa etsiä, aaah! Harmittaa jo nyt että luin tuon niin äkkiä. Kertokaa heti kun neljäs suomennos ilmestyy... toivottavasti siinä ei mene kauan. 
 
Ajattelin että voisin omien synttäribileiden jälkeen pitää taukoa juomingeista. Siis oikeasti. Tuhlata rahani johonkin vähän fiksumpaan, esimerksi uuteen tatuointiin. Mulla on jo idea valmiinakin tuohon kyynärvarteen, mutta haluaisin ensin täyttää allit jollain. Ällöttää kun kokonaisuus ei ole yhteinäinen. Ja joo, se tatskapostaus on vieläkin tekemättä. Mulla on ollut jotenkin vaan väsähtänyt olo tätä blogia kohtaan... :---(



7 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Mun kestävimmät ja mukavimmat saappaat on ostettu prismasta :) ja kyllä, ne oli halvat ja tekonahkaiset.

Mirette kirjoitti...

tuijja: Eli toivoa on? :) Plus kunhan nyt yhden syksyn/talven pääsis etiäppäin, ens vuonna on erilainen mieli. Ehkä...

aba kirjoitti...

mä lopetan kanssa juomisen hitto. ensinnäkin a) se turvottaa/lihottaa b) mä nolaan itseni aina c) rahat menee d) kenkien korkolaput menee e) Ääääääää!

Unnu kirjoitti...

Oo, tosi kivat kengät!

Juliahelmiina kirjoitti...

Mä oon kans vähentänyt juomista (myös illan aikana nautitun alkoholin määrää) tultuani siihen lopputulokseen, että itsensä voi nolata halvemmallakin ;)

Mirette kirjoitti...

aba: no niimpä >___<

Unnu: Aika hyvät prismakengiksi! :P

Juliahelmiina: No niimpä :D

RubyWoo kirjoitti...

Kivat kengat :)