14 syyskuuta 2010

Koti parempaan suuntaan

Mulle iski viime viikolla turhautumiskohtaus omaan asuntooni. Siis ainahan mä valitan tämän rumuudesta jne. Mutta nyt päätin vihdoinkin tehdä asialle jotain. Muutama tyyny, uusi päiväpeitto ja taulu, ja heti on taas paljon mukavampi.. elää.  

Taulu olisi tietysti hyvä saada seinälle asti, mutta sitä varten pitää ostaa porakone joka läpäisee sementtiä. Plaah, ja olen niiin malttamaton. Mutta hei, katsokaa nyt tuota taustalla olevaa tapettia? Miksi, oi miksi... miksei sitä vaan jätetty valkoiseksi, miksi se pitää olla "muka "neutraali mutta hslti ihan sysiruma. Yäääh! No Mirette, vielä vuosi, kestät sen!

Tyynyt on indiskasta 19,90€/kpl, mutta lähti kotiin tarjouksella ota 3 maksa 2, eli n 13,50€/kpl.
Päiväpeitto hemtexistä 260cmx260cm 54,90€. 
Taulu ikeasta 49,90€

Sitten joskus uudet verhot, matto, ja sohva.... purrr...


10 kommenttia:

Mii kirjoitti...

Onpas kiva taulu! :) Mäki tarvisin jotain tänne omaan kämppääni kun seinät oikeen huutaa tyhjyyttä, tosin tänne ei saa naulata nauloja :s

Kermaperse kirjoitti...

Ihanat tyynyt ja päiväpeitto! Mäki haaveilen aina mustasta/tummasta päiväpeitosta, mutta auta armias, jos se tippuis lattialle.. Nestori tekis siihen heti pesän, eikä ole innostusta alkaa poistamaan teippiharjalla valkoisia karvoja jostain päiväpeitosta :D Mennään siis edelleen, vuodesta toiseen, ikean ikivanhalla kaninsyömällä intianpuuvillapäiväpeitolla.

Mäki haluisin tauluja, mutta oon antanu olla, ku ei noihin seiniin uppoo mikään!

Kermaperse kirjoitti...

Ainiin! Naapurini sanoi kyllä, että oli teipannut omat taulunsa seinään :D Onko toi ikeataulu painava? Voishan vahvaa kaksipuoleista teippiäkin koittaa (ja viedä osan tapeteista sitten muutossa mukana, kun taulu pitää irrottaa :D)

Mirette kirjoitti...

Mii: No sama, toi sängyn päätyseinä on huutanut tyhjyyttä jo 4 vuotta :S oli aika ostaa uutta.

Kermaperse, joo sä selititkin jo tosta teippauksesta, mutta toi painaa aika paljon ettei toivoakaan :D Olen saanut petoniseinään semmosia muovijuttuja missä on kolme minimaalista naulaa, ne on pitänyt mun nigataulua, mut ei sen enempää :(

Anonyymi kirjoitti...

Miks mä en näe mitään taulua... :/

-rekkapirkko

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Se toka kuva, siinä se on poikittain, ei siis vielä seinässä, vaan muovikääreissä :D

Kermaperse kirjoitti...

Ai selitin vai..? :D Kuin kännis mä olin.. :D

veerra kirjoitti...

pakko avautua mun piiiitkään jatkuneesta päiväpeittodilemmasta että mite ne voi maksaa niin helvetisti?! onneks sain jonku elloksen perustylsän jollai alekoodilla alle 20e viimeinki ja hemtexissä 1 verho maksaa 40e?!?! oikeesti miks kämpän laittaminen on niin kallista, ettei ihmiset voi vaihdella sisustusta joka päivä? :( öööö en tiiä miten tää nyt liitty mihkää mutta....jooo :DD

veerra kirjoitti...

sori pakko vielä lisää et noista tapeteista tulee mielee joku vitivalkone ihra jolla on raskausarpia ANTEEEKS oikeesti mut en voinu mitää tolle mielikuvalle ja nyt mun oli sitte pakko avautua tästä(kin) ::D:D:D:DD:

Mirette kirjoitti...

veerra:: Oon itsekkin miettinyt välillä että miksi päiväpeitot maksaa niin hitosti. Viimeksi ostin ruman päiväpeiton joka oli a) puolitettu 100€ puoleen, ja sitten oli vielä tarjous aletuotteet ota 2 maksa 1. Mukana oli vielä untuvapeitto joka oli maksanut 160 e mutta nyt alennettu 50e eli yht, 50e kumpikin, ja yksittäin 25€. Eli löytöjä ja aleja kannattaa odottaa.

Tuo musta päiväpeitto maksoi mulle 5e koska sain aikapäiviä sitten lahjakortin hemtexiin josta oli vielä 50e käyttämättä :D