15 syyskuuta 2010

Täpinät

Iiiks, enää kaksi ja puoli päivää ja sitten kajahtaa. Vaikka mulla on ihan järkyttävä asukriisi teema-asun suhteen, niin se ei menoa haittaa. Mulla on myös hirveä himo leipoa, ja joudun varmaan huomenna pyöräyttää muutamat korvapuustit ja kakkupohjan perjantaita vaille valmiiksi. Sitten lauantainakin pitäisi vielä jotain pöperöä vääntää, äääh, en malta odottaa.

Tänään piileskelin töissä etsien uusia vähemmän noloja "kuvauspaikkoja". Vähän ehkä tärähtäneitä, mutta ei se ole niin justiin! Tuhlasin tänään 8e pelkkiin tekoripsiin, siis 8e! Mutisin kassalla sellaiselle nyrpEän näköiselle myyjälle (piti miettiä hetki, että voiko sille small talkata), että "harmittaa jo nyt laittaa 8e ripsiin, jotka kestää sen yhen illan... mutta teemabileet vaatii sen hihi" Okei, saattoi se vähän hymyillä, mutta siihen se jäi. Rakastan myyjiä jotka innostuu kaikesta turhasta, että voin selittää lisää... taidan olla itse sellainen, vähän liikaakin >___<

Mutta nyt Criminal mindsia ja kovaa lakia. Heippamoi!

<3:lla Ritzy Slickbooty

PS. Sanokaa joku hyvä sarja mitä voisi alkaa seuraamaan, se ei saa olla: , CSI, Gossip girl, vampyyripäiväkirjat, house, criminal minds, Dexter,  True blood... vaan jotain... addiktoitavaa?

14 kommenttia:

Peps kirjoitti...

Mua niin ärsyttää, jos yrittää small talkata jotain ja saa osakseen vaan tylyn tai väsähtäneen ilmeen. Kaikkein ärsyttävintä oli yhes mun entisessä työpaikassa, missä yritin yhen aika nihkeen työkaverin seurassa keventää tunnelmaa ja sanoo jotain tyyliin "olinpas tyhmä ku tein näin ja näin hehhehh" ja se vaan katto takas jäätävästi sellasella "niin, vittu oot kyl tyhmä" -ilmeellä :D

Anonyymi kirjoitti...

NURSE JACKIE! jos missasit ekan jakson niin-> http://tv.blinkx.com/show/nurse-jackie/SxHiUn-lZMNkyWu-0FyJy9OhNFE#s1 hauska sarja on :)

Mirette kirjoitti...

Peps: Mä niin tiedän ton tunteen :D Noin käy muutenkin mulle usein jos erehtyy väärässä seurassa heittämään jotain omaa läppäänsä. :D Huh sitä jäätävyyttä.

Anonyymi: Hmm, mä meinasin katsoa mut sitten olin kattonu niitä mainoksia ja vaikutti ihan LAME:ltta, mut voisin antaa mahdollisuuden.

Nyt muistinkin että puumanainen oli hyvä :D sitä vois kattoa.

Solja kirjoitti...

Lost? :)

Anonyymi kirjoitti...

the big bang theory ja modern family:D mahtavuutta

Camilla kirjoitti...

Saattaisit pitää semmosesta sarjasta kuin Glee. Yksi kausi tullut ja toinen alkaa ensi tiistaina!

Anonyymi kirjoitti...

ihana paita,vai onko tuo tunika? mistäs ostit?

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Paita on ostettu viime vuonna seppälästä 8€ :P se oli alerekissa, ja sitten ostamisen jälkeen ne tuli taas mun mielestä normaalihinnoilla myyntiin. Hyvä löytö siis!

aba kirjoitti...

Nurse Jackie, naispuolinen House. Tosi hyvältä vaikuttaa ekan jakson perusteella.

P.S. Mä VIHAAN tajuttomasti kun asiakaspalvelija ei innostu palveleen sua, vaikka sä annat sille mahdollisuuden. Ollaan vaan nyrpeitä ja inistään että se olis sitten 5,30€.

Anonyymi kirjoitti...

Must tuntuu et mun unelma työ (jos nyt kaupan alalla mietittäis) ois ku pääsis suunnittelee teemabileita. Eli jossain naamiaiskaupassa varmaan. Se ois kyl parhautta :D

-Miina

Tuulianni kirjoitti...

Greyn Anatomia & Rakkauden Anatomia! + tietenkin Frendit, Simpsonit yms :---D

Jenna kirjoitti...

Kylmärinki, Californication ja Greyn Anatomia!

Anonyymi kirjoitti...

Mä ehdottaisin Chuckia, ite oon jääny siihen koukkuun. :D Tosin se ei kyllä just nyt tuu telkasta, kun BB vei sen paikan..

Anonyymi kirjoitti...

Breaking bad. Mä oikeesti repeilen vaan niin kun katon sitä, vaik oikeesti kai pitäs itkeä ku nii villiä menoa.