22 elokuuta 2010

Taidekuvia

"Paljon toi caipiroska oli?" Baarimikko: "5,05" "TÄH, Miks se on tuon hintainen?" Baarimikko: "No kun mä en muista sen oikeata hintaa, niin heitin vaan jotain" "MULLE YKS".

Eilen tuli käytyä taas pyörähtämässä Yöelämässä. Mun piti kyllä jättää tämä viikonloppu välistä, koska ensi viikonloppuna olisi bibikset lahdessa... mutta ääh, neljä päivää vapaata ja ei sitten mentykkään eilen sinne leffaan... piti nyt jotain keksiä.  Mulla oli taas ne perinteiset: Naamakriisi, hiuskriisi, vaatekriisi, joten siksi näytän siltä kun joku olisi kussut mun päähän.


Nyt toivon että saisin viekoteltua tuon ukko-kullan viemään mut ztadiin elokuviin, ja maybe Nepalilaiseen ravintolaan herkuttelemaan. Onneksi olo on aika kohtalainen, melkein sellainen, että voisin mennä vaikka töihin. Huoh, hulluutta. Alan olla oikeasti sekaisin.

Mites teidän viikonloppu on mennyt, onko tapahtunut mitään villiä?

6 kommenttia:

Sagu kirjoitti...

On tapahtunut sellasta villiä että oon viettänyt viikonlopun perheen luona Kuopiossa. Mahtavaa <3 Tänään jaksaa sitten taas matkustaa takas Vantaalle.

Norppis kirjoitti...

Kumpa tapahtuisikin joskus jotain villiä. Sen sijaan on aikaisia nukkumaan menemisiä, huoltoasemakahvitteluja, minilenkkejä ja koti elokuvailtoja.
En valita, mutta välillä vipattaisi menojalkakin.

Anonyymi kirjoitti...

Eipä mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Lähinnä vaan nukkumista, tosin öisin kun en saa unta niin tulee nukuttua sitten 1-2 päivällä.

tuijja kirjoitti...

Mun viikonloppu oli niinkin villi, että kiukkusin ja raivosin vaan koko lauantain ja sunnuntain. Maailman ihanin tyttöystävä tässä hei!

Mä haluuuuuun tuollaiset sukkahousut, miksi oi miksi mä en ostanut niitä silloin joskus GT:stä :(

sarkku kirjoitti...

Hei säähän oot ihan hehkeen näkönen noin yöelämässäkin ! Meikä on ihan tyytyväinen että mää oon bileissä yleensä se, joka on kameran takana, nimittäin olipa taas vähän tequilan huuruset kemut 8D

Mirette kirjoitti...

Sagu: No joskus on kiva olla perheenkin kanssa <3___<3

Norppis: Jep, välillä kaipaa kotoilua, mutta välillä iskee pakonomainen tarve vaan lähteä johonkin ettei aina olisi "kotona"

Anonyymi: Perus :(

Tuijja: Hei määpä ostin noi sukkahousut viime viikolla Lindexiltä. Ja noi ei ole ihan just samanlaiset kuin gt:ssä, koska ei ole niin leveät raidat.. ne leveämmät on melkeen kivemmat. :(

mut hei, tsek this: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/serious-sally-by-rut-mfl-541/cut-and-sewn-legging-541074-14/