16 elokuuta 2010

Päätä särkee

Kylläpäs väsyttää.Yleinnyin viime viikolla myymäläpääliköksi, niin on pitänyt hoitaa näitä "myymäläpäälikön" hommia tänään koko päivä, eli rekrytointia. Aika mielenkiintoista kerrankin olla toisella puolella tiskiä Haastattelijan roolissa eikä haastateltavan. Aina oppii jotain uutta mitä voi hyödyntää sitten tulevaisuudessa. 

Pää on taas liian iso mahtuakseen kuvaan :---(

Olen laamannut nyt kolme päivää samassa mukavuus-mamma-paidassa, jonka ostin tosissaan sieltä Vero modasta (kuvasta näkee sen oikean mitan). Sinänsä hyvä merkki, että kerrankin on ostanut vaatteen jota pitää enemmän kuin sen kerran. Olen yrittänyt nyt vähentää sellaista turhaa ostamista ja muuttaa kulutustottumuksia. Viime kuussa se tuntui jo onnistuvan, koska ei oikeasti kuun lopulla pitänyt kiristellä hampaita rahattomuuden takia niin pahasti kuin aina yleensä. Ja ehkä mun on myönnettävä vaan itselleni, että mukavuusvaatteet on mun juttu. Kaikki kaavut missä näytän raskaana olevalta, mulle pliizzzzzzzz! Tänä syksynä/talvena aion myös lisätä ruutupaita-emo-kokelmaani suurista hartioista välittämättä ja yhden laadukkaan (lämpimän) talvitakin sekä kengät maksoi mitä maksoi. Eli oikeasti fiksuja ja harkinnanvaraisia ostoksia kiitos. 

Ps. Enää n. 10min ja pääsen katsomaan True Bloodia <3___<3 Huomenna haluan tehdä jotain kivaa koska on vp!
Ja päivän biisi, Creedence Clearwater Revival - I Heard It Through the Grapevine 

9 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

tosi kiva asu :)

Anonyymi kirjoitti...

hei vau. oot myymäläpäällikkö! :o onnea ylennyksestä!

NELLI kirjoitti...

tajusin viime viikon true blood -jaksoa kattoessani että alcide on KUUMA ! NIIN KUUMA. ja nyt sitä ei näkynyt ollenkaan :( nyyh

Juliahelmiina kirjoitti...

Hei onnea ylennyksen johdosta! Oot tehnyt tuolla hirveesti duunia, tässähän se nähtiin että sellainen palkitaan :)

Sazu kirjoitti...

oi, toi paita-kaapu-mikäikinä on tosi kiva! mulle kans, mukavuusvaatteet <3

ja onnea mp:n paikasta! :)

Anonyymi kirjoitti...

mä pääsin filmtowniin töihin!!!

Mirette kirjoitti...

Nelli: olin niin varma että ne panee sookien kanssa
mutta toisin kävi!

Anonyymi: hah, mihin paikkakunnalle?
kakkapalkkaista työtä :(

-------
ja muille kiitoksia onnitteluista :p itse asiasta en hirveästi riemuitse paitsi tietty palkan suhteen!

merja kirjoitti...

Mukavuusmammapaidat on just parhaita!

ps. oot ainaki mun mielestä paras Lohjan filmtownissa :>

NELLI kirjoitti...

Mirette: aa siis niin määki ja petyin koska se ois ollu NIIN KUUMAA. niin kuumaa. huhhuh. valmistuin jo kostumaan.