18 elokuuta 2010

Ostin KALALLE haisevan laukun

Haamuilin eilen helsingissä monta tuntia. Yritin etsiä lähinnä tätä (kuva täältä) mutta tuloksetta. Loppu tai muissa Vero Modan liikkeissä ei vain kyseistä tunika/toppia ollut. :( Olin niiin pettynyt ettei mitään rajaa. Eli jos joku ihq näkee topin koossa L jossain, tehdään lähetysbisneksiä!

Aluksi meinasin lähteä tyhjin käsin kotiin, muttta sitten äkkipäätöksellä kotiutin Onlystä ylihintaisen kalalta haisevan laukun. Pyysin myyjää haistamaan sitä ja kysyin miksi se haisee... se on kuulemma jotain pintakäsittelyainetta. Hän myös kehotti laittamaan taskuun wunderbaumin tai suihkauttamaan vähän rexonaa josko haju hälvenis. :--D




Mitäs pidätte?

Nyt pitää rientää(valua) töihin :) Moikka!

10 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Hieno! Ihanan paljon kaikkia pieniä taskuja :) kelpais mullekin, tosin ilman sitä kalan hajua...

Tiina kirjoitti...

Hieno laukku! Mäkin etin tota tunikaa mutta se on vissiin joka puolelta loppu. Nyyh. :(

ainiin olis ehkä kohteliasta esittäytyä. Moi oon Tiina! Oon lukenut sun blogia jo aika pitkään ja en oo vielä ikinä kommentoinu. Oon tosi laiska kommentoimaan, mutta nyt oon päättäny ryhdistäytyä. Sulla on sikahienot tatuoinnit ja oot muutenkin ihana! :)

Jetta kirjoitti...

Äh, ihana laukku!

Juliahelmiina kirjoitti...

Tosi hieno tuo laukku! Ja mäkin oon yrittänyt metsästää noita pääskytunikoita, mutten ole vielä missään törmännyt. Ensin ajattelin olevani vain sokea, mutta jos kerta sullakaan ei tärpänny...

Mirette kirjoitti...

tuijja: Se haisee vieläkin, oon ruiskinut siihen herbinan marjadödöö, hajuvettä, vessanraikastinta.. mikään ei auta. Taidan kokeilla seuraavan kerran viskoa sinne jotain semirevenneitä mandariineja :D Ne ainakin tuoksuu voimakkaalle.

Tiina: No niin taitaa, ja siis kaikkiin vero modiin ei edes tilata tuota. Mä kävin Lohjalla kysymässä niin vastaus oli "joo siis ei olla tilattu, kun ei tänne oikeen viitsi hirveästi tilata mitään erikoisia kun ei ne myy" Plaah, no sen olen huomannut, niin tylsiä vaatteita että hoh hoijaa. Mutta niin, jee Tiina, kiva kun luet :) Komsuja lisää vaan, ja mäkin yritän muistaa kommentoida takas! Kiitos.

Jetta: Siin on vaan vähän huonot vetskarit :(

Juliahelmiina: Joo, ei ne tilaa kaikkiin veromodiin niitä ees :(

Anonyymi kirjoitti...

Ostin tuollaisen tunikan viime lauantaina Helsingin Forumin Vero Modasta, sielläkään ei ollut enää edes montaa kappaletta jäljellä! :( Kävin ensin katsomassa Kampin VM:ssa, siellä niitä ei edes ollut (vaikka se on paljon isompi kuin Forumin myymälä). Onpas hölmöä, jos niitä ei edes joka paikkaan oteta myyntiin.

Nema kirjoitti...

Mäkin oon koittanu katella tota mekkotunikajuttua, mutta eipäs löydy mistään :C kiva toi laukku, onneks kalanhaju ei välity kuvien kautta! :D

Kiva tää sun blogis muutenki, pakko jäädä seurailee :>

Sazu kirjoitti...

hei tänään näin kyseisen topin/tunikan joensuun vero modassa! ja vieläpä olikohan kahdessa vai kolmessa eri värissä. kappaleita näytti olevan useita kappaleita jäljelläkin jopa. :) eli soittoa sinnepäin tai sit nakitat jonkun joensuulaisen tyypin asialle!

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! Saitko laukusta koskaan kalanhajua pois? Ostin itse laukun, joka haisee myös kalale.. Olen yrittänyt tuulettaa ja pestä, mutta haju ei vain lähde. :(

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: EN! :(