08 elokuuta 2010

Juhlahumua tropiikissa

Oltiin viettämässä eilen tyttöjen kanssa erittäin kuumaa yötä Lohjalla. Baariin meinasin tukehtua, eikä me siellä kauaa jaksettu ollakkaan. Täytyy kyllä sanoa suoraan, että mun mitta Lohjan baareja kohtaa on tullut niin täyteen kuin vain voi. Blaah, ei mitään uutta, samat naamat, samat biisit, sama tyhjyys tai sitä kombinoiva ahtaus. Mutta tyttöjen kanssa oli kivaa, konkkaronkka kasassa :) 
Jannalla oli jalassa julmat tappokorot joita miinaan sekä Annin piti päästä testaamaan. On ne aika makeet, mutta jumalauta ei noilla kävele erkkikään.
Taisi olla muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitan tuon mekon päälle. Siis se on niin tursu kuin olla voi, yäk, miksi oi miksi olen sen ostanut? Olin koko illan ihan hirveessä ahdistusvaatekriisissä. Pitäisi muutenkin tutkia koko vaatekaappi läpi ja viskata kaikki käyttämättömät kamat huuto.nettiin tai johonkin. Huuto.netissä paskin puoli on vaan se, että mä en hahmota niitä postikuluja, enkä todellakaan jaksa mennä postiin punnitsemaan. What to do?
Tänään vielä nautiskelen vapaapäivästä ja huomenna töitä, sitten 3pv vapaa, ooh. Mitähän sitä tekisi?

5 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Mä voin tulle tekee löytöi sun vaatekaapista! :D Ei kamala mikä kuva tuolt kadulta! xD Oli ihan kamalat kengät kävellä. Janna oli varmaa salaa kuullu meidän illan teemasta ;)

Anonyymi kirjoitti...

:D Anni sen sanoki! Tosin mä tykkäsin mun gangsta kuvasta. Pistä niit lisää mulle mailiin miina.pajunen@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Miks sä olit nimenny ton kuvan skankyassbitches? :D se näky ku tallensin koneelle. :D
-miina

Kermaperse kirjoitti...

*repeilee täysiä miinan viimiselle kommentille*

Mirette kirjoitti...

Anni: :D Tein tänään tehotyhjennyksen, pitää roudaa ne kirppikselle--- jos jaksan ja muistan ennen kuin alex heittää ne uffiin :PPP

Anonyymi: Joo, heti kun muistan, muistuttele. :D Jaa tota, no ku te ootte skankyi ahahha.

Kermaperse: :D Täh, se sopii!