14 elokuuta 2010

La moustache

Check out these bad boys! MULLA ON VIIKSET!


Tosissaan, toissa päivänä menetin täysin hermot itseeni ja tähän kämppään, että meinasin tukehtua. Otin kameran käteen, heitin feikkicrocsit jalkaan ja lähdin harhailemaan kaduille. Yllättäen kuvaaminen keskittyi omaan naamaan, mutta tein myös lintubongauksia. Oikeasti, rannalla menin jonkun puskan läpi mistä löysin ankka (eller sorsa)-parvin ihan metrin päästä. No perus pulun-perässä-juoksijana-21v-Mirette lähdin tömistelemään niitä kohti kamera kädessä ja ... ne lähti karkuun :( Pakko hommaa teleobjektiivi kun ei tämä mun lintubongailu muuten onnistu.
Päälle heitin vaatteet jotka ekana sattui ilmaan, mutta koska tämä on tämmöinen blogi, piti asukuva ottaa. Tuo toppi on oikeasti kiva, sellainen tiukka alaosasta, ja voisi melkein pitää mekkona, mutta onnistuin rullaamaan sen jotenkin dorkasti tuohon mahan kohdalle. Ja crocsit ♥
Eilen käytiin tyttöjen kanssa kaffella ja katsomassa Inception. Olisin niin mieluusti halunnut mennä katsomaan mielummin "Suksi vittuun-Sisko tahtoisin jäädä", koska niin ruotsalaiset kuin suomalaiset teinileffat = ♥ Mutta se meni liian aikaisin, joten mentiin katsomaan tuo edellä mainittu. Okei, ei se niin huono ollut kuin kuvittelin ja pysyin mukana... ja enemmän keskityin kamera/kuvaustekniikoiden hienouteen kuin itse juoneen. Sellanen, ihan ok. :P

Sitte vielä biisi, joka on omistettu mun viiksille.

7 kommenttia:

Oili kirjoitti...

hihi oot ihana :-----------)

Ulrika kirjoitti...

No mutta kaikilla on viikset. Onhan?! Ainakin uskottelen itselleni niin, koska mulla on :D

mmiiä kirjoitti...

Mun pitäis varmaan käydä katsomassa tuo Sisko tahtoisin jäädä ku olin siinä avustamassa :---DD Jos vaikka oman naaman löytäisi sieltä jostakin.

P.S. Tuo toppi on kiva!

Mirette kirjoitti...

Oili: x---) oon vaan wierdou jolla on liikaa aikaa!

Ulrika: No on, pakko olla. :D Mun sukunimikin oudosti viittaa naamakarvoihin, ööh. Ehä se on sitä :D

mmiiä: Uuh, pitää olla silmät tarkkana :P :D Olitteko tekemässä erikoistehosteena saetta_ <

Mirette kirjoitti...

miiiä: piti sanoa sadetta :D

aba kirjoitti...

pulun-perässä-juoksijana-21v-Mirette! LUVL!

oon samanlainen. sen siitä saa kun ei killinä saanut kunnollisia lemmikkejä, niin nyt kaikki karvallinen/höyhellinen ymsi. on pakko käydä lääppimässä. <3

Maiski kirjoitti...

Joo et oo viiksiasias kanssa yksin, mullakin on viikset. :D Keväällä jokunen karva viel menee tummemmaksi niin pitää pinseteillä nyppiä, not nice.