05 elokuuta 2010

Jipii ja öö

Jee, Lovely lenores blogista voittamani hiuspöperöt saapui jo viime viikolla, mutta muistin kuvata ne vasta nyt (Iso kiitos vielä kerran niistä). Pakettiin kuului shamppoo, hoitoaine ja hoitosuihke. Heivasin odotusvaiheeseen kaikki käytössä olevat putelit ja otin nämä oitis käyttöön... Tulos ei ehkä ollut sellainen mitä olisin toivonut :(

Mun hiukset ei ole tällä hetkellä minkäänväriset, joten näillä tuotteilla on turha hankkia tuloksia johonkin värin pysyvyyteen tai muuhun (mikä kai on niiden perusidea). Mutta yleisin toive kaikista hiustenhoito tuotteista on, että niiden käyntön jälkeen olisi pehmeät ja kiiltävät hiukset. Tulos? Vierittäkää kursorinne seuraavaan kuvaan.


Eli kuten kuvasta huomata saattaa, mun hiukset = PUFF. Näissä tuotteissa ei valitettavasti ole tarpeeksi kosteuttavia ainesosia mun kuontaloon vaan kuivumisen ja harjaamisen jälkeen hiukset muuttui superpörröisiksi. Päähänjätettävä suihkekkin oli niin kevyttä, ettei se tuo muuta kuin lähinnä hyvää tuoksua. Eli yhteenveto:  Tuuhennusta kaipaaville, loisto tuote. :--D. (Oon pahoillani tosta kuvasta, voitte aistia mun puhtaan alastomuuden, ieyw. Muhhahah!

Alla vielä mun hieno ja mitäänsanomaton työasukuva. Edelleenkin crocsit on aika jees. Oon alkanut jo harkita aitojen hankkimista koska nyt on tullut uudet paljon siistimmät - mustat jossa on ihan converse look a like pohja! :P

 Huomenna enää töitä ja sit vihdoin 2päivää vapaata. JIPIIIII! Onko teillä villejä viikonloppu suunnitelmia?

ps.
 
AWWWWWWWWWWWW!

9 kommenttia:

 angie kirjoitti...

aa saatana noita hiuksia :'DDD täytyy varmaan pistää nuo shampoot ostoslistalle. tämmösiä kuvia niihin shampoopulloihin!

Mirette kirjoitti...

_angie: Tai sit mun hiukset on epänormaalin kuivat ja tarvis jonkun voipaketin päähän. :( :D Mut joo, kannatetaan niin voin välttää :D

Cattie kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Cattie kirjoitti...

oi ei tuo puff-kuva :D mä oon tuolta sarjalta kokeillu vaan lämmöltä suojaavaa tuotetta ennen suoristusta tai hiusten kuivausta ja ihan ok on toiminut.

Juliahelmiina kirjoitti...

Voi apuaaa :----DD Ens kerralla kun joku valittaa lättäniä hiuksiaan, niin suosittelen tota!

Sagu kirjoitti...

VOI MIKÄ IHANA PIENI KOIRA <333 Öh, siis niin. Asiallinen nettikäyttäytyminen on hallussa mulla. :D

Mullakin käy tukalle just noin jos käyttää vääränlaisia tuotteita. Mahdollisimman kosteuttavat/silottavat mönjät ja pitkä vaikutusaika hoitoaineelle, niin sitten alkaa jo olla jotain toivoa.

sarkku kirjoitti...

Voi ei :'D Hyvä ku luin tekstii ja sit sillee et eikait se letti voi niin pahalta näyttää, mut voin kyllä kuvitella että et oo ihan tuommosta kampausta lähteny tavoittelemaan :'----D Onneks oot muuten ihana ni ei haittaa jos hiukset o räjähtäny :3

Kermaperse kirjoitti...

Voi Mirre. Kiitos aamun piristyksestä :D Olet ihanan häpeilemätön! Toivon sydämeni pohjasta, että löydät hyvät hiustuotteet xD ..tai palaat vanhojen hyväksi havaittujen pariin.

Mirette kirjoitti...

Cattie: Juu must tuntuu että tommoset suoja ja muotoilutuotteet toimii, ja tostakin sarjasta ois varmaan pitänyt kokeilla kosteuttavaa niin ehkä sitten ois toiminut paremmin. :P

Juliahelmiina: :D Joo, kannattaa, haha.

Sagu: Toi koira on niin <333 lässytän mielessäni. Mut joo, toi on toi kiharien hiuksen kirous, aina pörrössä ja sojottamassa joka suuntaan :(

sarkku: :D Vois alkaa lakkaa yrittämästä hillitä tota pehkoa.. siit vois tulla mun uus tavamerkki kun pitäisi niitä aina tolla tavalla!

Kermaperse: No sitä minäkin toivon :D haha. Bonacuren moisture kick on kyllä paras tuote evö!