01 elokuuta 2010

Ikuinen rakastaja

Elien kun pääsin duunista kotiin, jouduin miettiä tovin että lähdenkö viihteelle. Tarpeeksi jännittävien ideoiden puuttuessa päätin kuitenkin jäädä kotiin, koska silmät oli kipeänä väsymyksestä.Vietin siis ihan aidosti todellista kotiviikonloppua, koska mä, joka siis olin vuokrannut kyllä kaksi elokuvaa katsottavaksi, päätinkin lukea koko illan kirjaa ja syödä kanasalaattia (josta tuli muuten herkullista). Mutta siis minä, Mirette, Lauantaina, luen kirjaa?

No mutta totuushan on, että kyseessä ei ole mikä tahansa kirja, vaan J.R.Wardin vamppikirja, joka on niin varmaa kauraa trueblood + twilight-fanille. Luin ensimmäisen osan tosta Sulkavalla möksällä... olin ostanut sen mun siskolle synttärilahjaksi, mutta kumpikin joutui yllättymään miten nappiin valinta oli mennyt, koska otin tuon kirjan ekan osan sillä perusteella: Sisko 17v : "Mulla on kyl mennyt vähän yli jo noi vamppyyrijutut, ei hirveesti kiinnosta..". Minä kirjakaupassa myyjältä: "Oisko teillä jotain vamppikirjoja, sisko sanoi ettei se haluu, mut en keksi muutakaan". :D Ja Parin ehdotuksen jälkeen päätin vaan ostaa sen. Kun annoin kirjan siskolle totesin "Tää oli sit sellanen mitä se et halua".  No ei se sitä heti kyllä lukenutkaan, vaan tylsyyden kourissa keskellä korpea. Mutta mitä tästä opimme: Ei kannata tuomita, ennen kuin on kokeillut. Olen yrittänyt myös taivutella sitä katsomaan True Blodia, vielä kuitenkaan onnistumatta siinä.

Mutta siis jos Twilight+Trueblood + iso sykkivä elin-pehmis kiinnostaa. Lukekaa! :D


Eilinen työpäivä meni koomaillessa. Kyllä mulla taas pääsi hieman savua päästä, mutta se meni ohi.. Ikävä aina huomata, että itse tekee kaiken. No joo, mulla oli kuulemma vaatteet jotka näytti siltä että menisin jonnekkin juhliin. :( Yritin tasoittaa sitä vähän mun hienoilla kengillä. Eli mikä ei kuulu joukkoon. Vastaus: Feikki crocsit. Kaikista hirveintä on, että tämän kesän jälkeen mä olen mennyt noilla kauppaan ja siitä töihin, ja sieltä kotiin. En enää niin, että omilla kengillä kauppaan ja töihin, sit crocsit, ja sit himaan omat kengät takas jalkaan. Kohta mä käytän niitä aina. :oooooooooooooooO

ps. Näytän noin kuolleelta, koska en ole jaksanut käyttää ripsaria moneen viikkoon. Ne mällääntyy tuolla kuumuudessa heti ja näytän pandalta. 


Jotain hyvää oli siinäkin että olin ma-ti yksin toimituksella taittamassa. Olin helppo kohde. Päätoimittaja "Hei haluuksä..." "JOOO". Lumenen vadelma vartaloemulsio ja blueberry curl Mascara. Rasvaa jo testailin ja se on ihan ok. Vähän "silikonimainen" koostumus, ja tuoksu aika vaisu. Ripsivärejä mulla on joku 100 avattuna. joten en vielä viitsi korkata tota. Todennäköisesti unohdan sen olemassa olon ja se kuivuu kasaan. En ole oikeastaan koskaan saanut lumenen ripsareilta sitä, mitä haluaisin. Tuuheutta ja pituutta.
Taidan mennä tästä lukemaan taas kirjaa. :P

11 kommenttia:

Kermaperse kirjoitti...

Voi vitsi ku oot kaunis tossa oikeessa yläkulman kuvassa! Must tolla lumenen ripsarilla sai tosi näyttävät ripset. (Tosin mikä tahansa on ehkä näyttävä verrattuna mun luotto kanebo38.. tai siis sensai se nykyään. Sensain lopputulos on must vähän näyttävämpi ku mitä se oli kanebona, mutta varisee ja levii helpommin) Mulla tais kyllä olla se vedenkestävä versio. On kuitenkin jääny käyttämättä, ku sen tykkää siitä harjasta, joka mielestäni raapii, jos se osuu ripsien tyveen. Onneks sain ripsarin ilmatteeks. Ahihi.

 angie kirjoitti...

toi on kyllä hyvä ripsari tai ainakin mulla toimii. luonnostaan jo pitkät ripset mutta tolla tulee semmoset superpitkät ja tuuheat. kannattaa kokeilla <: ! ja voikun oot söpö ja kaunis noissa kuvissa. tää on kyllä ehdottomasti yhä yksi lemppariblogeista.

Anonyymi kirjoitti...

No sähän voisit vaikka arpoa sen ripsivärin vaikka mulle...

-rekkapirkko

Norppis kirjoitti...

Mie rakastan tota mustikkaripsaria.
Se on ihan mun tuote, ja toimii mulla parhaiten ;) kannattaa kokeilla!

sarkku kirjoitti...

Meikäki tykkää hulluna tuosta Blueberry Curlista ! Eli älä unoha sitä, se on oikeesti hyvä :'D

aba kirjoitti...

Näytät hyvältä, freshiltä ilman meikkiäkin. : ) Iso sykkivä elin-pehmis! jabadabaduu! :D

tuijja kirjoitti...

Iso sykkivä elin -> sait ylipuhuttua! Pitääpä lähteä kattelemaan jos löytyisi paikallisista kirjakaupoista.

Mirette kirjoitti...

Kermaperse: Mööf, kiitos. Tajusin että mulla oli jo ennestään tota lumenea laatikon pohjalla, mut se oli joko kuivunut tai sit vaan liian ei hyvää mulle. :D

Ootko koskaan kokeillut sitä sensai 38sin tuuhenpaa versiota? Mä haluisin sen, ja ostaisin vaikka heti jos ei maksais yli 20e :D pitäis päästä laivalle.

_angie: Mä kokeilin jotain vanhempaa versiota mitä mulla on, tai siis avattua siitä, ja ei se hirveesti vakuuttanut mua :( tosin ripsari saattoi olla kuiva. :( ja kiiitos <3 :)))

anonyymi: :D Hyvä idea! Mut öö, kun mussa on aika paha hamstraajan vika ja luopumisen pelko :D

Norppis: Ehkä mä annan sille toisen yrityksen!

Sarkku: :P Miksen mä huomannut sen tehoja? nyyh!

aba: on mul vähän muuta meikkiä :( mut ei ripsaria. Ilman meikkiä ois katastroofi.

Tuijja: Se on niiiin paras kirjasarja, ootan et 3 julkastaan suomeksi 15.8 :p TÄRISEN

aba kirjoitti...

mutta onneks noi kroksit on NIIIIIN hyvännäköset. :D
senkin hassu. :,)

Anonyymi kirjoitti...

Kantsii myös lukee Sookie Stackhouse kirjat, jotka siis perustuu True Blood tv-sarjaan. Superhyviä! Neljäs kirja meneillään :)


Merja

Mirette kirjoitti...

Merja: Joo luin sen ykkösen, mut mun mielestä sarja on kirjaa parempi :o Kerrankin niin päin!