12 elokuuta 2010

Huumaavaa voita

Kampaajareissusta: Muutosta ei sitten hirveästi tullut vanhaan lettiin, mutta päälle laitettiin tummia ja vaaleita raitoja jotta tuohon päälakeen saataisiin vähän "Kontrastia". Suorana raidat erottuu paljon paremmin kuin hiukset pörrössä. Kampaajilla on yleensä aina taipumuksena vetää luonnonkiharat suoriksi ja tällä kertaa niistä tuli aika sliisksliiskit. Leikkaus + raidat yht 50€, Ei paha! 

Kävin duunipaikalla kun pääsin kampaaajalta, ja vaikka en edes maininnut mitään siitä että kävin kampaajalla, saati kysynyt mielipidettä... työkaveri kommentoi hiuksiani "Hmm, en oikeen tiiä tykkäänkö tosta vai enkö tykkää"....hiljaisuus....."Ehkä noi vaaleat on liian vaaleat..tai niinku... hmm.. mut on se ihan kiva".... öö, thanx mate! Sitten masennuin, ja oon taas hiusnaamaläskiahdingossa ollut koko päivän. Nyyh!
Koska kampaajareissusta tulikin oletettua edullisempi, ostin tämmösen matrixin mömmön Sokoksen alelaarista. En ole enään oikeastaan ihan varma, että mitä tämä on. Oletin ostaessani että tämä on jotain päähänjätettävää hoitoainetta värjätyille hiuksille, mutta nyt tossa edessä lukee shine cream.. öö? Huoh, olisi siis pitänyt kysyä myyjältä. Tarviin jotain supersupersuper tehokasta hoitsikkaa, vinkkejä?
Ja tämä oli löytö, hawaiian tropicin coconut body butter. Tuoksuu ihan body shopyn kookos bodybutterille. Siis aivan samalta, mutta on 6€ edullisempaa. Oli tämäkin kallis 200ml purkiksi 9,95€, mutta ajattelin nyt hemmoitella itseäni vähän kun olen selvästi vaipumassa... melkeinsyys-masennukseen. Mutta siis, kannattaa nuuskutella, huuumaaava tuoksu...


Se kosmetiikasta vähäksi aikaa. Tiedän että tässä blogissa ketään ei tunnu kosmetiikka/meikkijutut kiinnostavan, kun kukaan ei koskaan niihin mitään kommentoi x)

Nyt Criminal minds ja huomenna taas töihin, pai pai! Ja kiitos ihanista kommenteista <3___<3 Olen otettu! ps. Pahoittelut jos mun tekstistä löytyy paljon kirjoitusvirheitä aina, olen niin surkea äidinkielen kieliopissa :(

14 kommenttia:

marppi kirjoitti...

ja toi bodybutter purkki on aivan syötävän söpön näkönen (allekirjoittanut omistaa saman tökötin ja diggailee) ja jos ketään randomin (mutta uskollisen) lukijasi mielipide kiinnostaa, niin kyllä toi tukka on aivan sairaan kiva. että tämmöstä tänään :)

viv kirjoitti...

Ei tolleen saa toiselle uusista hiuksista sanoa :( Uutukainen värjäys on minusta just hyvän värinen!

Inkku kirjoitti...

Hieno tukka toi on :) Ihme mulkero sulla työkaverina. Ei voi käsittää tollasia ihmisiä, tahallaan pitää pahoittaa toisen mieli - persereikämäistä. Oikein fantsu, kiva letti:) (btw, kukaan ei varmaan 1990- luvun jälkeen ole käyttänyt sanaa fantsu:D)

ami kirjoitti...

Hyvähän tuo tukka on! Ja kosmetiikka kiinnostaa aina, lisää vuan!

Ite kans edelleen vissiin etin sitä täydellistä taivaat avaavaa hoitoainetta mutta joku kunnon hoitava maski kannattaa ettiä. Tigin Oatmeal&Honey on loistavaa tavaraa ja tuoksu on i-ha-na mutta kampaamoissa törkeen kallista. Jostain syystä ei nyt tuu mieleen muita, kääk.

Juliahelmiina kirjoitti...

Hyh, mä inhoon mennä kampaajan jälkeen yhtään mihinkään, kun aina joutuu kuuntelemaan jonkun molopään "hmm... tuo pottamalli saa kyllä pääsi näyttämään läskiltä" -pohdintoja. Mahtavaa.

Ja bodyshopin huumaava voi aiheutti (ainakin epäilen että se oli se) mulle oikein muksan ihottuman.
Siirryn seuraavaks tohon hienomassa purkissa olevaan (ja halvempaan saatana!) versioon, jos en vaikka sitten muuttuisi pilkulliseksi. Parasta on se, että periaateihmisenä toi bodyshop on kyllä ensin tuhottava jotenkin, koska olen maksanut siitä n. 945848585€, laitan leivän päälle...

Huoh, nyt kyllä karkas taas vähän :D

ps. mun mielestä toi uus tukka on kyllä just kiva!

pps. vihaan sitä, kun kampaajat suoristaa ja laittaa hiukset aina niin nätisti, saan turhaa toivoa sen suhteen, että munkin hiukset voisivat näyttää useammin kuin kahdesti vuodessa hyviltä. huijausta.

tuijja kirjoitti...

Voi morjens mikä kommentti sun työkaverilta! Mun mielestä sun hiukset näyttää nyt näyttää oikein kivoilta ja raikkaalta jotenkin :)

Mä tykkään aina kosmetiikkapostauksista, oon vaan toisinaan niin huono kommentoimaan! Jos kommenttien perusteella katottais niin mä varmaan voisin jättää kaikki asukuvani ja suurimman osan muistakin postauksista tekemättä :P

Jeni kirjoitti...

AA, huikee tukka. Vähän pirteemmän näkönen ku tasavärinen värikypärä! Onnistunut uudistus siis :)

sarkku kirjoitti...

Kiinnostaa kosmetiikka/meikkijutut mut niihin on jotenki hankalampi kommentoida :'p

Mutta kivoilta noi hiukset tossa kuvassa ainaki näyttää ö.ö tyhmä työkaveri :|

Kermaperse kirjoitti...

Musta olit tänään varsin söpö :)

Mirette kirjoitti...

marppi:Nyt olen vaan huomannut että tossa on joku sivutuoksu mitä bodyshopparissa ei ole, ehkä vähän liian pistävän makeahko mut se katoaa tosi äkkiä. :P Ja kiitos!

Viv: No niimpä :((( Eriasia jos kysyis että mitä tykkäät (ei sillonkaan saa sanoa :D)

Inkku: Semmosia ne on. Musta tuntuu että tässä tapauksessa se ei tajunnut sanovan mitään väärää... öh. :D

ami: Mulla on ollut tota tigin shamppoona ja hoitsikkana, ja se on ollut kyllä tigeistä kaikista parasta... mutta muuten tigit on jättänyt vähän kylmäksi :(

Juliahelmiina: höh, aika harmillista. Luulisi että ne on vielä niin orgaanisia... tai ehkä ei. Mulle voi sendii bdn coconuttii ;) :D

Ja toi on kyllä totta !

tuijja: No tossa on kyllä perää. :D pitäisi miltein lopettaa koko bloggaus, haha x)

Jeni: Joo, sekamelska :P

Sarkku: pitäis aina iskee jotain retorisia kysymyksiä loppuun jos se helpottais komsaamista :D hihi.

Kermaperse: <3 :D

Peps kirjoitti...

Missä sä kävit kampaajalla kun oli noin halpa? Tuntuu et aina leikkauksen ja värjäyksen hinnat pyörii jossain sadan euron kiepeillä.

Mirette kirjoitti...

Peps: Joo mäkin olin ihmeissäni, nostin 90e valmiiksi lompsaan ja toivoin pahinta. Mutta kun se sanoi 2,5h jälkeen 50e, olin vähän Woooot, mutta öö, en tiedä miksi. Edellisella kerralla totesin vielä, että käyn täällä kun on normaalitasoa edullisempaa "Joo no ollaan ajateltu vähän hintoja nostaa" ja tämä tapahtui joku vuosi sitten. Viimeksi maksoin samasta setistä 70e :D

Mut siis se on Glitters-niminen paikka Lohjalla. :D

Peps kirjoitti...

Niin no enpä mä siinä hirveesti sit säästäis ku pitäis ostaa bussilippu Lohjalle ja takas Helsinkiin :D

Anni kirjoitti...

Edelleen suosittelen lämpimästi Lanzán proteiinishampoota ja tehohoitoa! :) Mulle ne ainaki toimii superhyvin. Miinuksena tosin suolainen 25 euron luokkaa olevat hinnat.