21 elokuuta 2010

Eilen Sisko tahtoisin jäädä, tänään The Expendables. Edellä mainittu oli aika.. aika mitäänsanomaton. Minä odotin elokuvasta hieman enemmän, mutta kyseessä ei ollut mitään muuta kuin teiniangstia... Jotain asiaa olisi voinut ehkä "syventää" tai jotain. En suosittele. Olen edelleenkin sitä mieltä, että ruotsalaiset tekee parempia teinileffoja (hip hei hora! Fucking åmål jne.)

Eilen oli muuten kivaa. Pyörittiin siskon kanssa kaupoilla ja ostettiin sille paaaljon vaatteita, siskolle joka kulkee 5 vuotta samoissa ryysyissä... Käytiin myös iskän kanssa syöpöttelemässä abc:lla lehtipihvit, koska sen oli _ihan_pakko_  saada Wienenleikettä. :D "Mulle wieninleike, tuplana". Luv ♥

Ostin eilen itselleni ainoastaan yhden asian. Uuden sateenvarjon Lindexistä. Olen kuolannut tätä jo monta viikkoa, mutta en ole raaskinut ostaa sitä. Sitten totesin, että hitto viekööt, mä tarviin uuden ja lopulta ostin sen. Hintaa oli 7,95€.. mikä mun mielestä on paljon. Ostin myös yksi päivä lindexistä kahdet sukkahousut, yhteensä miltein 20e! Siis 20e siitä, että ne rikkoutuu jo tyyliin siinä vaiheessa kun laitan niitä jalkaan :--( Mutta pakko oli saada, toinen ehkä johonkin maailman parhaimpiin tuleviin teemabileisiin :P. Ostin myös kumihanskoja. Halusin testata niitä toisia sukkahousuja ilman että ne repeytyisi samalla hetkellä kun vedän niitä kinttuihin. Kumihanskat käteen, pientä nykimistä, ja vola, ehjä testauskerta, jeeeeeee! Mä oon fiksu, mä oon fiksu, mä oon fiksu, jeeee!
Eiks oo ihq? Siinä on myös hopeisi glittersydämiä!??!!

4 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Sateenvarjoks toi oli must aika halpakin jopa? Eiks ne oo joskus ihan hiton kalliita? Tosin jos ostat parilla eurolla jostain Tiimarista niin se kyl takaa sen et se on hetkessä rikki. Toivottavasti tuo ihanuus pysyy ehjänä! Kuka ei vois olla rakastamatta sydämiä ja glitteriä? :P

Sateenvarjon näkeminen muuten auttoi taas tajuamaan, että syksy tulee (tai on jo täällä). Hyrr, pakko alkaa etsiä villasukkia ja kumisaappaita kaapista? :D

Mirette kirjoitti...

Anni: Joo siis kyllä toi mun animesateenvarjon voittaa, jonka siis "Löysin" kerran baari-illan päätteeksi grilliltä ja otin omaksi :D Kiva roikottaa sitä mukana, kun sitä ei saa tommoseksi pieneksi ollenkaan, haha. Mut niin, en ole koskaan OSTANUT sateenvarjoa, joten se kahdeksan euroakin kirpaisi :P

En mä muuten sateenvarjoa sateella käytä, mutta citylle mennessä se on ikävä kastua, sit olla koko pv töissä märkänä... :( been there done that

Anni kirjoitti...

Haha kiva kantaa sateenvarjoa jonka omistaja vois tulla kadulla vastaan tietäen hukuttaneensa sateenvarjonsa jonneki grillille.. :D

Laura kirjoitti...

Ihana sateenvarjo! Mulla on kaks sateenvarjoa, toinen on keltanen ja toinen on brittilippu :-D