10 elokuuta 2010

Basilikaa

Sunnuntaina tehtiin roadtrip Nummelaan kebabille poikaystävän kanssa. Darra-asuksi muodostui viime viikolla ostettu hame ja tällä kertaa, hoo, valkoinen toppi.  Piti ihan kaksi kertaa miettiä, että viittinkö mä oikeasti julkaista tuota oikean puolista kuvaa, koska damn, mun ei pitäisi hymyillä kameralle. Pää on niin iso, ettei se mahdu edes kuvaan ja posket... poskista mä en sano mitään. ANGST! x___x Mutta joskus aikoinaan joku kommentoi mulle, että hymyile joskus. No tämä on sulle!
Menen huomenna kampaajalle, mutta en yhtään keksi mitä teen. Auttakaa mua?!Vaaleemmaksi vai tummemaksi? Tarkoituksena olisi ehkä lätkiä tuohon päälle vähän tummempia raitoja mutta alle vähän vaalempia...siis koska mun päällyshiukset on ihan vaaleat ja kärähtäneet, mutta alta taas tummat...jos onnistuisin vähän saada tätä värikomboa tasoitettua. En tiedä, ääh, ahdistaa... Haluan nätin pitkän tukan, mutta tämä ei kasva mihinkään. Ehkä kaapista löydetyt kalkkitabletit tehoaa myös hiuksiin? 


Voihan basilika. Hei, mä kokkasin tänään jotain uutta - ja se onnistui! Nimittäin tuoreella basilikalla ja vuohenjuustolla täytettyjä kanafileitä, uusia perunoita (paistoin vielä omiani aavistuksen, fätäss) ja väsäsin vielä omasta päästäni aika pirtsakan kastikkeen niiden kaveriksi (tomaattiyrtti murskapyrejuttua/ sillä oli joka oma nimi mitä en muista/ 2dl ruokakermaa, yks slice vuohenjuustoa, avot!) Tuli oikeasti tosi herkullista. En vaan onnistu koskaan ottamaan sellasia ruokakuvia, jotka saisi kuolan valumaan. :--( prkl ja tässäkin yritin vähän asetella niitä mutta näyttää aika ällöltä.


7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on ehkä kivoin blogi kaikista! Kirjotat niin hauskasti ja erilaisesti ku kukaan muu että sun postauksistas ei voi olla tykkäämättä :)

Ps. Luin joskus sun tekemän hiuspostauksen ja mun mielestä sulle sopii tosi hyvin vaaleet hiukset. Toisaalta myös tummatukkasuus käy sulle :D Miks se on aina yhtä vaikeeta yrittää keksiä että mitä tekis hiuksille!

Mirette kirjoitti...

Awws <3___<3 sait mun sydämen sulamaan! Kiitoksia, jee! Mutta mutta siis niin, vaaleampaan mä olen menossa päin, mutta hiukset on aika pahassa jamassa tuon jatkuvan värjäilyn takia. Pitäis hommata jotain kunnon repair tuotteita, iiks. :)

Viv kirjoitti...

komppaan anonyymiä! sulla on ehkä kivoin blogi kaikista! rakastuisin sinuun jos tykkäisin tytöistä <3

veerra kirjoitti...

hahaa hyvältä toi sun annos näyttää ainaki mun silmään, mun kokkailut on aina joku epämääränen kasa lautasella mille iteki nauran ku sitä kattelen : DD ja toosi kiva blogi, oon parin päivän sisällä lueskellu tätä jo vuoden verran taaksepäi : PP

NELLI kirjoitti...

no heh ku tää meni niin kehumiseksi niin määki sanon kuin kiva blogi sulla on vaikka oon tainnu senki jo aiemmin sanoa ! ::) ja olin tulossa tänne sanomaan et värjää tummaks, mutta sitten luin ekan ano-kommentin ja muistin että ai hitsi, sillehän sopi vaaleeki..... hmmmmm.

aba kirjoitti...

ihkutusihkutussiirappia täältäkin. oot kivoin. yks mun lemppareista
<3
ps. entä hammashymy? :)

Mirette kirjoitti...

Viv: Hihi, kauniisti sanottu :)

Veerra: Mulla on vielä paha tapa sekottaa kaikki ruoka keskenään... kun tiedän että on ihmisiä jotka ei pysty esimerkiksi syömään salaattia ja itse ruokaa samalta lautaselta, ja mulla ne on ihan sekaisin x)
haha!

Nelli: ÄÄä, tummassa on vaan se ongelma että sitä joutuu värjää ihan koko ajan, oska mulla on vaaleat omat hiukset... mut vaalea on yleensä aika mitäänsanomaton :D

aba: Huh<3 no joo, yritetään sekin ottaa vielä joskus. Mutta mulla on vinot hampit :(