28 heinäkuuta 2010

Ukkostaa

Heräsin tänään ihan hirveeseen ukon ilmaan.. ja yhdessä vaiheessa säikähdin kun jyrähti niin lujaa x) Olisin voinut melkein nauttia tosta jos ei pitäisi lähteä töihin. Lukeeko tätä blogia kukaan ukkosen pelkääjä? ;I Itse en sellainen ole, mutta esimerkiksi mun mummi saa ihme hepulin ukon ilmalla (Menee sisälle taloon, voivottelee ja kiljuu meitä sisälle). Olen ollut kaksi päivää kahdestaan päätoimittajan kanssa koko toimistossa. Eilen ihmeteltiin että missäs se yksi AD on kun piti tulla lomilta töihin, no ilmeisesti oli lomat mennyt vähän sekaisin. Nyt se raukka joutuu tänään tulla töihin.


No joo, ei mulla mitään ihmeellistä tai jännittävää, kunhan nyt vähän taas jupisen.



^saimaannorppa bongattu

8 kommenttia:

Norppis kirjoitti...

murkku jätskiä <3

Miksi täällä ei ukosta?
En oo päässy nauttimaan jyrinästä vielä kunnolla kertaakaan ;(

Tietäähän sen että nyt viikonloppuna kun lähden kuopioon rokkaamaan, niin se ukkonen on siellä. Saa sit vallan ukonilmassa tönöttää pihalla, rankkasateessa.

Pitäisi vielä hommata sadetakki.

Sagu kirjoitti...

Mä en pelkää ukkosta. Pienempänäkin vaan ärsytti, kun äiti käski pistää tietokoneen kiinni kun ukkonen tuli päälle :D

Arvaas muuten kuka saa mustetta nahkaan näillä näkymin elo/syyskuussa? Iiik!

Anonyymi kirjoitti...

Oot ihanan näköinen tuossa ekassa kuvassa!

Maiski kirjoitti...

Mie en pelkää ukkosta mutta mulla on kauhea pakkomielle repiä kaikki mahdolliset johdot seinästä irti ukosella koska pelkään kaiken materian puolesta että ne räjähtää jos ukkonen iskee :D

sarkku kirjoitti...

Meikä pelekää ukkosta :| Ei muuten, mut ku kerran jouduin pienenä serkun kans juoksee henkeni eestä ukkosta karkuun ku se iski aina just siihen taakse ja hyi oli hirveetä. Sit just ku päästiin sisälle ni salama iski ja telkkari posahti -.-

NELLI kirjoitti...

sievä !

Mirette kirjoitti...

Norppis: mulukkujätskiä, eheheh.
En tiiä miksei, missä sä asutkaan? Ukkonen on kivaa. Eilenkin ukkosti illalla ja tapitin parvekkeella naapuritaloyhtiön pihaan jossa joku äijä kirmas tuhatta ja sataa sellolaukkunsa kanssa, hehe. :P Mut joo, ukkonen yleensä iskee sitten lopulta silloin kuin sitä EI halua.

Sagu: No todellakin :D Sama vika, vaikka nyt musta on tullut neuroottinen tietokoneen ja telkkarin suhteen, ne on mun elämä, ja jos ne sattuiskin pamahtamaan niin mulla ei ole edes kotivakuutusta x)Mut ooh, mihin missä ja millanen? :P Mullekkin on iskenyt ihan tajuton tatskakuume, koska olen keksinyt taas idean! jee

Anonyymi: No voi kiitoksia :) Mökkeily säteilyttää :P

Maiski: No siis mulla ei ennen ollut tota ongelmaa, mutta nyt vast ikään se on alkanut ja mäkin olen alkanut nykimään niitä johtoja. Sit unohtaa että ne on irti ja alkaa hakata näppiksiä kun kone ei mee päälle x)))

Sarkku: Voi eiii :( Sulle on iskenyt traumat, möh :( Mä saisin varmaan vaan hirveän angstikohtauksen jos tietokone postahtais. :D

Nelli: ITE OOT. Kiitos :)

Sagu kirjoitti...

Mirette: Mulle olis tulossa sellanen itse suunniteltu aurinkokuvio tuohon yläselkään, ja Flame Tattooseen Helsingissä olisin menossa ottamaan :) Olen käynyt siellä katselemassa portfolioita ja juttelemassa tatskasetien kanssa, ja tosi ammattimaisen ja mukavan oloista sakkia. Jos selviän hengissä tuosta ekasta kuvasta, niin vasempaan olkavarteen olis sitten tulossa latinotyttöä, ruusuja, liljoja, köynnöksiä ja kaikkea pikkusälää (piñata on ainakin pakko saada :D). Siihen tulisi sitten ihan väritkin ajan kanssa. Vaatimaton suunnitelma olis saada nää kaikki tehtyä ennen ensi kesää :p Myös oikeaan olkavarteen haluaisin jonkinlaisen tyttökuvan, todennäköisesti japaniteemalla, koi fishejä ja muuta, mutta sitä en ole suunnitellut vielä kovin tarkkaan.